Acting Together: The Rockband

El divendres 1 de Juny els alumnes de 6è va partipar en el 6th acting together a l’Auditori Barradas. Durant el 3r trimestre hem estat treballant en una obra on els alumnes han tornat a reviure l’època dels Beatles i la seva música.
Aquí us deixem el díptic amb totes les actuacions de la diada i estem esperant rebre les gravacions dels organitzadors per poder penjar a la web i que tots lapogueu disfrutar.

Dícptic 6th Acting Together

Wheel of Tales 2018

Aquest curs els alumnes de 4rt han participat en el projecte del “Wheel of tales” organitzat pel centre de recurssos de l’Hospitalet. Es tracta de crear una roda de contes en anglès amb vàries escoles. Les fases són les següents, primer redactem una introducció i l’enviem, després continuem amb un nus, seguidament amb el desenllaç i finalment fem el títol i les il.lustracions del conte que ens ha tocat. I per acabar anem a Torre Barrina a Collblanc a gravar en un estudi de ràdio l’àudio del conte.
En el següent enllaç podeu trobar el resultat final. Els alumnes de 4rt han disfrutat molt en el procés de creació dels contes.

Wheel of tales 2018

Audio de 4rt – The christmas problem