Entrega de premis de Jocs Florals

Avuí a l’escola hem celebrat la festa de Sant Jordi amb diverses activitats.

També s’ha fet l’entrega de premis dels Jocs Florals. Aquí us mostrem els participants i els guanyadors en les diferents categories.

HORA DEL CONTE CM/CS

L’hora del conte ja és aquí !!!

El proper dimarts 21 de gener, a les 16.45h, us convidem a la Biblioteca de l’escola, “Cal Lletretes”, a escoltar un conte.

Està adreçat, principalment, als alumnes de Cicle Mitjà i Superior

ratolí llegint2En Lletretes us espera!!

HORA DEL CONTE EI/CI

El proper dijous 19 de desembre, a les 16:45 h, us convidem a la Biblioteca de l’escola, “Cal Lletretes”, a escoltar un bonic conte de Nadal.

Està adreçat, principalment, pels alumnes de P-3 fins a 2n (*), acompanyats d’un adult.

En Lletretes us espera per començar a viure el Nadal !!

ratolí llegint2(*) Els germans grans d’aquests alumnes, poden assistir en cas que els pares tinguin dificultats per deixar-los amb algú.

TORNEM AMB L’HORA DEL CONTE!!!

El proper divendres 8 de novembre, a les 16:45h,  us convidem a la Biblioteca de l’escola, “Cal Lletretes”, a gaudir d’una sorprenent història.

Està adreçat, principalment, als alumnes de Cicle Mitjà i Superior

ratolí llegint2 (*) Els germans petits d’aquests alumnes, poden assistir en cas que els pares tinguin dificultats per deixar-los amb algú.

OBERTURA DE LA BIBLIOTECA CURS 2012-13

Des del dia 5 de novembre la biblioteca de l’escola romandrà oberta els dilluns i els dimecres de 16.30 h a 17.30 h.

Recordeu que els alumnes d’ Ed. Infantil han de venir obligatòriament acompanyats d’un adult.

Des de 1r a 6è podran venir sols.

El primer divendres de cada mes, a partir de desembre, es realitzaran activitats de conta – contes. Rebreu informació més detallada de l’activitat una setmana abans.

És obligatori que els alumnes hagin portat l’autorització pels pares. Sense autorització no podran assistir a la biblioteca fora d’horari escolar.

CONTA-CONTES EDUCACIÓ INFANTIL I LLARS D’INFANTS

L’hora del conte ja torna!!!

El proper divendres 16 de març, a les 17 h, us convidem a la Biblioteca de l’escola,

“Cal Lletretes”, a escoltar un conte.

Està adreçat als alumnes de Llars d’Infants i Educació Infantil de l’escola.(*)

En Lletretes us espera!!

(*) Els alumnes i convidats de les Llars d’Infants cal que vinguin acompanyats d’un adult. Els germans grans d’aquests alumnes, poden assistir en cas que els pares tinguin dificultats per deixar-los amb algú.

CONTA-CONTES PER C.MITJÀ I C.SUPERIOR

Voleu venir a escoltar un conte de por?

Estava previst pel divendres dia  3 de febrer, però degut a les temperatures i els pronòstics hem decidit canviar el dia.

Serà aquets proper divendres dia 10 de febrer a les 16.45. Els alumnes de 3r fins a 6è podreu escoltar el conte a la Biblioteca de l’escola. Esteu ja preparats…?

Per fi!

Per fi la nostra Biblioteca es posa en marxa.

Obrim fora de l’horari lectiu per aquells alumnes que vulguin llegir, treballar, consultar llibres de recerca…

El nostre horari és de 16.30 a 17.30 de dilluns a dijous.

I…. alguns divendres es farà l’hora del conte.

Us esperem a tots i a totes!

Recordeu que els alumnes d’Educació Infantil (P3, P4 i P5)  i Cicle inicial (1r i 2n)  heu de venir acompanyats per un adult.