?

UN MÓN PLE DE LLETRES Aquest bloc neix d’una experiència que vam començar el curs 2006-2007 amb els nens i les nens de P5 de l’escola pública Fructuós Gelabert. Una tarda vam estar mirant les fantàstiques fotografies del llibre Discovering Nature’s Alphabet de Kristina Castella i Brian Boyl. A partir d’aquell moment el nostres ulls van canviar i vam començar a veure lletres per tot arreu. Les primeres les vam trobar al pati de l’escola i vam decicir fer-ne fotos, com ells. Més tard s’hi van afegir els pares i les mares i… així va començar la nostra col·lecció. Com que estic convençuda que aquest material és massa valuós per que es quedi al fons d’una carpeta de l’ordinador he obert aquest bloc per a que tothom el pugui veure i, també, per fer-lo créixer. Podeu veure les que tenim fins ara clicant a les lletres de l’abecedari del menú superior. Un cop a cada pàgina, si poseu el cursor damunt la foto veureu on l’hem fet, si és de tot el grup, o bé qui l’ha fet, si l’han portat de casa. Si feu clic damunt, la podeu veure més gran. Us convido a enviar-nos les lletres que trobeu pel món a l’adreça: unmonple@gmail.com.

Així està el recompte a 12 de maig de 2010:

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
8 2 5 8 4 3 2 5 14 8 5 9 5 1 15 3 2 1 6 6 4 13 3 15 14 3

2 respostes a ?

1. Anna diu:

Moolt bonica! És el que volíem fer nosaltres fa 15 anys a “La Central Lletrera” però no hi havia ordinadors… Fantàstic. M’agrada molt. Si en trobo, en penjo.

2. Rosa diu:

És molt bonic. M’agrada que els nens, observant, treballin diferents sentits per trobar “formes” que representen “sons” per anar conformant el nostre propi codi de llenguatge. Bravo!!!!!!!!