Us donem la benvinguda al bloc “LLETRA GRAN” sobre el Projecte d’Aprenentatge i Servei XL: Xarxa de Lectura LLETRA GRAN, impulsat des de l’Aula de Formació d’adults El Vendrell i la Biblioteca pública Terra Baixa. Es realitza de forma coordinada amb la Residència La Muntanyeta, el Centre de dia Anna Serra i el Pla Educatiu d’entorn de l’Ajuntament del Vendrell. Us animem a tots a publicar els vostres comentaris sobre el projecte!
Em sembla molt bona idea això del blog. A veure a si teniu moltes visites i es converteix en un referent per a les persones que vulguin empendre un projecte d’aprenentatge i servei. Molta sort!!!!
Sonia
Hola companys i companyes!!!
Jo vaig fer un curs per a coneixer l’Aprenentatge i Servei i em va semblar que aquests tipus de projectes eren molt interessants i enriquidors. Però ara, tenint la sort de participar en un d’ells des de les dues vessants, com a tècnica de Pla Educatiu d’Entorn i com a mestra de l’Aula d’Adults, acompanyant al Centre de dia als nostres alumnes voluntaris, a la representant de la Biblioteca i a altres companyes de l’Aula i veient la bona voluntat de tothom i la bona rebuda per part de les treballadores i usuaris/usuàries de la Residencia, estic convençuda que el projecte Lletra Gran és genial!!!
Endavant amb ell, val la pena!!!
Hola novament.
L’altre dia vau fer un recull IMPRESSIONANT de dites, refranys i frases fetes. A més en vau recollir de nous dels avis i àvies de la residència i el centre de dia.
Seguint amb el joc de paraules us voldria fer arribar un seguit d’embarbussaments.
No sé com es penja a una cosa tan moderna com el bloc que vosaltres teniu, així que envio una mostra i ja esbrinaré com es fa…. amb la Manoli.
Bon cap de setmana i que llegiu molt, que segur que esteu assortits d’aquest Sant Jordi!!!
Un embarbussament és un grup de paraules que és difícil de dir.
En Pinxo va dir a en Panxo:
Vols que et punxi amb un punxó?
I en Panxo va dir a en Pinxo:
Punxa’m, però a la panxa no!
– Duc pa sec al sac, m’assec on sóc i el suco amb suc.
– El most que tasta Batista li tusta tota la testa.
– A pi xic escala no cal.
– Pim, pam sivella de plata; pim, pam sivella de plom.
– Paula, para la taula: para-la bé que el pare ja ve.
– Babau beu vi bo i beu bé.
– Pere Pau pintor pinta portes per poc preu.
– Tenta tonta, amb tanta tinta tota t’untes.
– Que fi que fa el cafè el cafeter Delfí.
– En quin tinter té tinta en Ton?
– En Ferran ferrer feia fum i foc, ferrant ferro fort.
– La garrafa del xarop s’ha aixafat amb el trepig.
– Guaita minyó, la gaita del nyigui, nyogui
Hola Manoli, soy el marido de Dolores Vázquez. Me parece muy bien la labor que estáis haciendo con los alumnos de la Escuela de Adultos del Vendrell. Mi señora está muy contenta y me explica las actividades sobre el servicio de trasladar el material de la biblioteca a las personas mayores de la Residencia y Centro de Dia de la Montañeta. A mi parecer es una labor ejemplar y tendría que servir de modelo a otras personas que quieran emprender un proyecto para ofrecer sus servicios a la sociedad. Un saludo.
Jose