Article 3. Ensenyament i aprenentatge

MODUL 1. ENSENYAMENT I APRENENTATGE – TASCA 3

SUBÀREA: APRENENTATGE AUTOREGULAT

INDICADOR D’ASSOLIMENT NIVELL B2:
3.4.B2.2 Integra en el procés d’ensenyament-aprenentatge, de forma sistemàtica, moments per a la reflexió de l’alumnat, d’acord a les seves característiques, sobre les tecnologies digitals que són més adequades per desenvolupar el seu aprenentatge autoregulat.

JUSTIFICACIÓ DE LA PROPOSTA:
Crearem un kahoot per avaluar el que els nens/es han après amb el projecte que treballem.

BREU EXPLICACIÓ DE L’ACTIVITAT A DESENVOLUPAR
1. Desenvoluparem preguntes que estiguin relacionades amb el projecte realitzat. Les preguntes poden ser de diferents tipus, com ara opcions múltiples, cert/fals o d’associació.
2. Afegim imatges, dibuixos o altres elements visuals que puguin ajudar a reforçar els conceptes que em treballat al llarg del projecte. Això fa que l’experiència sigui més atractiva per als nen.
3. Ens assegurem que les preguntes són adequades per a la seva edat i nivell de desenvolupament.

EVIDÈNCIES PREVISTES DE L’ASSOLIMENT DEL NIVELL B2 (PORTFOLI)
Enllaç al kahoot.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *