MODUL 1. AVALUACIÓ I RETROACCIÓ – TASCA 4
SUBÀREA: 4.1. Estratègies d’avaluació
INDICADOR D’ASSOLIMENT NIVELL B2:
4.1.B2.1. Combina tècniques, mitjans i instruments per recollir dades en format digital sobre els indicadors d’avaluació de manera que pugui contrastar els resultats obtinguts mitjançant la triangulació.
JUSTIFICACIÓ DE LA PROPOSTA:
A educació infantil generalment fem partícip l’alumnat en l’avaluació de manera oral i en gran grup (durant l’assemblea). Les tutores d’I4 pensem que incloure l’autoavaluació de manera digital és necessari perquè els infants es familiartizin amb eines com els qüestionaris digitals . Així doncs, els proposem autoavaluar-se al febrer i al juny sobre alguns hàbits i rutines que realitzen diàriament a l’aula. D’aquesta manera, fomentem la presa de consciència sobre els seus propis progressos i alhora contrastem les seves respostes amb les dades recollides durant l’observació sistemàtica.
BREU EXPLICACIÓ DE L’ACTIVITAT A DESENVOLUPAR:
1. Creació d’un Quizizz amb pictogrames de l’ARASAAC i tres opcions per marcar el grau d’assoliment de la tasca que es presenta.
2. Demanar autorització a l’equip directiu del centre per a realitzar l’activitat digital amb la participació de les famílies. Informar la comunitat de petits per si volen aplicar aquesta nova tècnica d’autoavaluació.
3. Creació d’una classe amb Quizizz perquè cada família s’uneixi i pugui realitzar el qüestionari (enviarem el codi de la classe pel grup de famílies).
4. Realització del qüestionari per part dels infants (amb el suport de la seva família).
5. Anàlisi de les dades obtingudes de cada infant i comparació amb les nostres dades (recollides en un full de càlcul).
EVIDÈNCIES PREVISTES DE L’ASSOLIMENT DEL NIVELL B2 (PORTFOLI)
Enllaç al Quizizz creat, a les estadístiques del buidatge de les respostes dels infants i al full de càlcul (observació docent).
No he realitzat la tasca està planificat per al següent curs escolar.
