Preinscripció i matrícula per al curs 2025-2026

Famílies! Ja s’inicia el període de preinscripció per al curs 2025-2026 a les Llars d’Infants Públiques Municipals de Barberà del Vallès.

Del 8 al 22 de maig (ambdós inclosos), podeu presentar la vostra sol·licitud de forma telemàtica o bé demanant cita prèvia a l’OAC si preferiu fer-ho presencialment.

El 30 de maig es publicaran les llistes de sol·licituds amb la puntuació provisional als centres. Si detecteu alguna errada, tindreu del 2 al 6 de juny per presentar reclamacions.

En cas que hi hagi més sol·licituds que places disponibles, es realitzarà un sorteig públic per resoldre possibles empats. Tindrà lloc el 10 de juny a les 10:30 h, a la Sala Salvador Allende de la Biblioteca Esteve Paluzie.

El 16 de juny es faran públiques les llistes definitives amb els infants admesos i, si escau, la llista d’espera.

Finalment, la matrícula es podrà formalitzar del 16 al 25 de juny, també ambdós dies inclosos.

La ciutat disposa de sis Llars d’Infants Públiques Municipals. Cada llar atén infants a partir d’una edat determinada:

  • La Blava i La Baldufa: a partir de les 16 setmanes.

  • El Bosquet, La Rondalla i Rodona: a partir dels 9 mesos.

  • La Xerinola: a partir dels 13 mesos.

Aquí mateix trobareu el quadre amb l’oferta de places pel curs 25-26

Per a més informació, podeu consultar l’apartat d’Educació del web municipal i seguir els blogs de les llars.

No dubteu a contactar-nos si teniu qualsevol dubte. Estarem encantades d’acompanyar-vos en aquest procés tan important!

Articles recents

Benvinguts i benvingudes al curs 2025/2026!

Comencem un nou curs ple d’il·lusió, descobertes i creixement compartit. Sabem que els primers dies a la llar són especials: per a molts infants, és la primera separació del nucli familiar i el primer contacte amb un entorn educatiu.

Després d’unes setmanes, comencem a veure com evoluciona el procés de familiarització – un temps valuós i necessari en què, a poc a poc, anem construint vincles, generant confiança i acompanyant cada infant en el seu propi ritme.

Tot això no seria possible sense la complicitat i la implicació de les famílies, que sou una peça clau en aquest camí que fem plegats.

Us donem la benvinguda i us agraïm de tot cor la confiança en aquest inici d’aventura compartida.

  1. Llistat d’admesos a la Xerinola curs 2025-2026 Deixa un comentari
  2. Número de desempat Curs 25-26 Deixa un comentari
  3. Llistes baremades provisionals Curs 25-26 Deixa un comentari
  4. Calendari preinscripció i matrícula Curs 25-26 Deixa un comentari
  5. Jornades de portes obertes Deixa un comentari
  6. Xerrada informativa procés de preinscripció i matrícula de les llars d’infants pel curs 2025-2026 Deixa un comentari
  7. La CASTANYADA Deixa un comentari
  8. Calendari escolar 2025-2026 Deixa un comentari
  9. Benvinguda al curs 24-25 Deixa un comentari