El dimecres 5 de novembre ens trobarem en la primera sessió d’intercanvi de tutors i tutores d’aula d’acollida. El fil conductor d’aquest curs són els recursos TAC. En cada sessió tractarem un recurs i exposarem una bona pràctica duta a terme a Badalona.
En aquesta Sessió presentarem el Portal Espurna i diferents blocs d’algunes aules d’acollida.
Us esperem !!
No oblideu de deixar un comentari sobre el que us ha semblat el portal.
És un portal ple de recursos.
El projecte Espurna és totalment engrescador. Hi ha un munt de recursos i d’idees per treballar. Entre tots i totes l’hem de fer més gran
Hola! Molt interessant el Projecte Espurna. A veure si el fem créixer. Nosaltres intentarem traduir alguna cancó pel karaoke. Ànims!
El projecte és engrescador i facilita la preparació d’activitats pels alumnes. Molt interessant que es puguin sindicar als blocs de les Aules d’acollida dels centres.
Molt interesant el projecte, però has de remenar i trobar allò que d’adapti a allò que estàs treballant. Tot és posar-hi.
Pel que fa al tema de l’elaboració dels blocs, per part meva ho trobo complicat i a la vegada un repte, ja que desconeixo com es creen, s’utilitzen, …
hola! el projecte Espurna és molt complert i engrescador, ofereix un munt de recursos per treballar, cal dedicar-li temps i remenar-hi per saber treure’n el màxim profit. Trobo interessant poder ampliar aquest projecte entre tots i totes.
El projecte Espurna és un gran rebost d’idees i recursos. El més interessant és familiaritzar-s’hi a fi de saber emprar de totes les possibilitats aquelles que més poden convenir a uns alumnes determinats, a la disponibilitat d’infraestructura del centre, a les habilitats del docent, etc. De fet, la diversitat de propostes és prou àmplia com per escollir les que ens faci més servei. També em sembla molt potent l’espai d’intercanvi entre docents i el fet de poder fer aportacions cada setmana que alhora es oden sindicar als blocs dels diferents centres i professors.
Trobo que els recursos TAC faciliten molt la feina dels alumnes i els/les docents. El fet de que hi hagi un portal on aquet recursos es puguin agrupar encara ho facilita més!
Hola!
El projecte Espurna ens sembla molt interessant, ja que hi ha multitud de recursos motivadors per engrescar els alumnes i per donar idees als mestres.
Pel que fa a l´organització dels diferents portals, trobem que estan ben adaptats a les diverses temàtiques objecte de treball i edats.
En referència a l´accés a recursos i materials, considerem que és positiu el fet de poder compartir activitats treballades en diferents centres ( ex. activitats per conèixer el municipi, poble…).
I, en darrer lloc, remarquem un recurs, dels diversos que hi ha, que ens ha semblat interessant: l´ús del trencaclosques (Kitxalla).
Abans d´acomiadar-nos us volem desitjar un bon Nadal a tothom.
AA CEIP Rafael Casanova.
Molt interessant. M’ha sorprès la gran quantitat de recursos que ens mostra. De segur que en faré servir uns quants.
És una manera de treballar molt innovadora i destaco Kitxalla ,les bones pràctiques educatives i els trenclacosques sonors.
A la classe hem sentit les cançons amb els alumnes i els hi ha agradat molt.
Bon Nadal i descanseu molt.
Mil activats per fer,és una bona eina per preparar activitats diferents.Hem visitat amb els alumnes el portal Kampus.
El projecte Espurna em sembla una eina excel.lent per poder buscar materials nous,intercanviar opinions i idees,cercar nous formats metodològics i treballar amb les noves tecnologies.
Als professors d’acollida ens feia falta una font de recursos com el projecte Espurna. La diversitat de propostes de treball és fantàstica, hi ha racons molt interessants per treballar amb els alumnes. Nosaltres de moment començarem a remenar per buscar-hi activitats adaptades al gruix d’alumnes que tenim.
El projecte espurna em sembla una molt bona eina per al professorat, ja que els recursos mai estan de més, i d’aquest portal podem aconseguir-ne molts i de diferent tipus.
El que més m’ha agradat d’aquesta pàgina ha estat l’oferta contínua d’activitats que es van renovant perquè sempre va bé mirar quina és la proposta d’aquesta setmana, i per altra banda, la capacitat que té “d’emmagatzematge” i que possibilita que puguis mirar i utilitzar activitats publicades anteriorment.
Esperem que el projecte continuï creixent!
Em sembla molt interessant. Ofereix molts recursos i es poden aprofitar de formes diferents.
Finalment avui m’he donat d’alta al portal i he començat a mirar i remenar el material. Hi ha moltíssimes coses, i totes semblen interessants. Ara caldrà veure què podem aprofitar per treballar a l’aula. Segur que ens ajudarà tenir tots aquests recursos.
Hola a tothom! Finalment, ha costat, però he trobat la manera de deixar-vos el meu comentari. El portal Espurna és una font fantàstica de recursos per l’aula d’acollida, cal una mica de temps i de paciència per remenar totes les propostes i ajustar-les a la nostra feina. És tot un aprenentatge això dels portals i els blocs!
El recurs m’ha semblat molt interessant, fins i tot ens hem animat amb un company del centre, d’educació especial, a crear un bloc.
En quant a l’Espurna, m’han estat de molta utilitat els contes, els he imprès i els he enquadernat en un dossier. Hem usat aquest quadernet com a material complementari per a treballar a l’aula.
Força interessant i engrescador. Hem fet una ullada als continguts i n´hem aprofitat algun per treballar a l´aula d´acollida i a educació especial.