Pàgina per treballar aspectes d’hàbits d’higiene, malalties, …
Vocabulari en diferents idiomes i activitats de memòria visual.
Clica la imatge per accedir
En aquest capítol “d’El diari de l’aula d’acollida” s’explica el procés d’incorporació de l’alumnat nouvingut als centres de secundària amb aula d’acollida. Es mostra el funcionament de les aules d’acollida, enteses com un recurs obert on participen diversos agents educatius.
En aquest capítol es veuen les vivències que representa per l’alumnat nouvingut la nova realitat i també el que representa per al professorat, per a les famílies i, en general, per a tots aquells qui son protagonistes del procés d’acolliment d’aquest alumnat.
[kml_rm movie="http://video.xtec.cat:8080/ramgen/edu3tv/video/videoteca/video2008/aulacollidaCAT.rm" width="352" height="288"/]
Amb aquest karaoke podem treballar la llengua.
Descarrega la fitxa per treballar la lletra a completar-tens-un-amic.doc
Si voleu trobar més cançons i activitats per a treballar a la classe o a l’aula d’ordinadors, podeu clicar aquí
http://www.espurna.cat/kalidoscopi/mod/glossary/view.php?id=111&mode=letter&hook=ALL
L’any passat, per celebrar el Sant Jordi, els alumnes de 4t d’ESO i els de l’aula d’acollida van preparar un recital de poemes en diferents idiomes.
Els poemes els van escollir ells mateixos entre els seus preferits. Aquests alumnes ja no hi són a l’escola, però volem recordar aquella experiència tan profitosa que ben aviat tornarem a fer.
Els recordem veient la projecció que vam preparar per l’acte. . 