BON ESTIU

ÚLTIM DIA DE CURS

Després d’un curs molt intens va arribar l’últim dia de curs ple d’emocions.

Us adjuntem els següents enllaços:

Fotos del comiat dels alumnes de 6è i de la Teresa

Fotos festival final de curs

TALLERS EMOCIONALS

Aquesta setmana han vingut des de l’UB (Universitat de Barcelona) per fer-nos uns tallers d’educació emocional. En primer lloc els hi volem donar les gràcies per la feina feta i per voler posar en pràctica els seus coneixements a la nostra escola. Creiem que per l’alumnat ha resultat un taller motivador i en el que cada un d’ells i elles n’ha pogut treure algun aprenentatge.

Us deixem les fotografies al següents enllaços.

FOTOS CI

FOTOS CM

FOTOS CS

BÀSQUET A L’ESCOLA

Aquesta setmana els alumnes de primària hem fet unes activitats de bàsquet per promoure el coneixement i la pràctica d’aquest esport.

Ens ho hem passat molt bé i hem aprés moltes coses.

A continuació us deixem els enllaços de les fotos

Bàsquet a CI

Bàsquet a CM

Bàsquet a CS

JOCS FLORALS I SANT JORDI

Aquest curs ens vam avançar un dia a la celebració  de la 30a edició dels Jocs Florals de l’escola. Com que Sant Jordi queia en dissabte, divendres ens vam reunir al porxo de l’escola per compartir els textos, dibuixos i fotografies premiats.

Va ser un tarda molt divertida i emocionant i tant vam aplaudir als premiats i premiades com als participants.

Per acabar, els nens i nenes van menjar pa amb xocolata!

L’endemà, alguns nens i nenes de 6è i les seves famílies van vendre roses, rosers i “autèntica sang de drac” per recollir diners per a les properes colònies de cicle superior. El temps no va acompanyar però la companyia i els compradors i compradores sí!

Gràcies a tothom per la participació!

FOTOS JOCS FLORALS

TEXTOS, DIBUIXOS I FOTOS PREMIATS

PARADA DE SANT JORDI

SETMANA ANY DE…FEM SALUT: CLOENDA

Ja per acabar amb aquesta setmana tan especial i també trimestre, hem celebrat la cloenda amb una petita recerca del tresor i amb la cançó de Fem Salut a la pista. Ni tan sols el vent ens ha pogut aigualir aquest final de trimestre tan especial que ha acabat amb un berenar ben saludable.

Molt bona Setmana Santa a tothom! Ens veiem les cares i els somriures a la tornada!

SETMANA ANY DE… FEM SALUT: CONTES

Emmarcat en aquest setmana de “Fem salut”, avui tota l’escola ha dut a terme una activitat de “contacontes”. Aquesta, consisteix en la lectura i/o interpretació de contes per part de l’alumnat més gran, i dirigit al més petit.

Com podreu, si cliqueu la imatge, ha estat una jornada plena de màgia, imaginació i bona sintonia entre tots i totes. Poder relacionar-nos uns i unes amb altres era necessari, i avui ho hem pogut comprovar.