Condol

Tota la comunitat educativa de l’escola Sant Cristòfol, lamentem profundament la pèrdua de la Fatoumata Jabbi, alumna de la nostra escola. Tot el nostre suport per la família i l’entorn.

LIPDUB 100 ANYS

Aquest curs ha estat l’any del Centenari. Durant tot el curs s’han realitzat diferents activitats i actes al voltant d’aquest eix. Una d’aquestes activitats finals ha estat la realització d’un Lipdub amb la participació de tots els membres de l’escola: mestres i alumnes.

Volem agrair a tota la gent que ho ha fet possible: Nuri Lafuente, Jordi Lafuente, Marta Carbonés, Dídac Porras, Ajuntament de les Planes, CRP Garrotxa, Conxita Barnades, Natàlia Oliva i als alumnes de 6è.

Moltes gràcies a tots i esperem que us agradi!

Publicat dins de Activitats d'escola | Deixa un comentari

COMIAT DE 6È I EXCURSIÓ AL PARC DEL JONQUER

Els nens i nenes de 6è acaben el seu pas per l’escola. Avui els hem acomiadat amb unes paraules ben boniques tot desitjant-los molta sort en aquest nou camí que comencen.

L’alumnat de 5è els hi ha cantat la cançó del centenari versionada.

La directora i la tutora han tancat el comiat amb un missatge molt emotiu, i finalment se’ls hi ha fet entrega de diversos obsequis com a record.

Després els alumnes de p3 fins a 5è ens hem dirigit al parc nou del Jonquer a esmorzar i jugar una estona.

Els alumnes de 6è s’han quedat a l’escola a fer jocs d’aigua i després han compartit un bon pica-pica per dir adéu a la seva escola centenària de primària.

Ha estat un matí molt divertit!

Aquí us deixem les fotos….

Publicat dins de Activitats d'escola | Deixa un comentari

Jocs florals de Catalunya

El cap de setmana passat es van celebrar les semifinals dels Jocs Florals de Catalunya. La nostra escola hi va tenir una representant, la Mar Garriga de 3r.

Moltes felicitats Mar!

Pla de Consum de Fruita a l’escola

Benvolgudes famílies,

Durant el mes de juny es repartirà la següent fruita:

* Cirera

* Préssec

* Paraguaià

Fem salut a l’escola!

Publicat dins de Notícies | Deixa un comentari

El cranc de riu

El cranc de riu de potes blanques és una espècie autòctona dels nostres rius i està en perill d’extinció. Per aquest motiu, aquesta setmana ens han vingut a presentar una exposició a l’escola per a fer-nos-ho veure i explicar-nos el perquè i què hi podem fer.

Cliqueu la foto per veure-les totes.

Finalista Jocs Florals de Catalunya

Felicitem a la Mar Garriga Torrellas de 3r perquè ha estat escollida finalista de la Garrotxza per participar a la final de Girona a l’acte que tindrà lloc el dia 1 de juny a les 10 a l’auditori de Santa Coloma de Farners.

L’escrit porta per títol “El poblet il·luminat” i es va presentar amb el pseudònim Súria.

Mar, molt bon treball i que tinguis molta sort!

Publicat dins de Notícies | Deixa un comentari