Dia de…..

Dimecres dia 3 de Març hem celebrat el dia de…. Aquest any aprofitant que és l’any de la Terra és casa nostra, hem anat a la plaça a plantar un pensament. Ens ha agradat molt aquesta activitat, i la veritat és que ha quedat molt bonic. Moltes gràcies a tots els que heu col.laborat i junts ho hem fet possible.
Aquí us deixem les imatges de la diada, esperem que us agradi!

Publicat dins de Activitats d'escola | Deixa un comentari

PROGRAMA CONNECTEM FAMÍLIES

Nou projecte de llengua i cohesió social a la Garrotxa. Si voleu més informació, cliqueu damunt el següent enllaç:

CONNECTEM FAMILIES FLYER

Publicat dins de Notícies | Deixa un comentari

Setmana de Carnestoltes

Bon dia famílies,

Hem començat la setmana amb la primera consigna que ens ha manat el rei Carnestoltes. Estem molt emocionats i emocionades  i això tot just ha començat!! Si cliqueu a la fotografia del dia d’avui, veureu que guapos i guapes estem:

i demà…

Arriba Carnestoltes

Ja ens ha arribat el Rei Carnestoltes amb moltes consignes per la setmana vinent! Aquest curs és per tota l’escola, grans i petits/es!

Us posem el programa perquè el pugueu veure i així saber què fem cada dia!

Jubilacions Joaquima i Montse

Avui s’han jubilat dues persones molt importants per l’escola, la Montse i la Joaquima. Els desitgem tota la sort i felicitat del món.

Bones Festes

Patge Reial

Avui ens ha visitat el Patge Reial. Quin moment més bonic per tots i totes. Tot i la situació, l’alumnat ho ha viscut amb molta il·lusió, nervis i alegria.

Mireu que contents que estaven!