Què fem a la clase de gimnàstica?

Fet per : Valentina i Mimoun nivell:4r

Aquests són alguns jocs que fem. A la classe de gimnàstica

Mata conills, l’stop, lladres i policies, treure- ques: a mi,

m’ agrada el pixi i al Mimoun li agrada els avions i bombes i ens ho passem molt  bé amb el Cristian, és el nostre professor de gimnàstica.

Es molt divertit m’ encanta  Les Parellades!!!!.

El que fem juntes !

La Sara i la Luna són molt amigues al patí : juguem juntes, ens ajudem entre nosaltres.

Avui al patí la Sara i la Luna han jugat molt i  se han divertid molt amb altres nenes.

També saltem a la corda ens deixem moltes cosses. Com avui, que  la Luna no ha portat esmorzar i la Sara li ha donat un troç de magdalena de xocolate . El primer día la Sara em va caure molt bé i el según dia semblava que portesi un any juntes.

I estem molt contentes de haver-nos  conegut.

Que fem a l’escola?

A l’escola s’aprenen moltes coses: Llengua catalana, llengua castellana, matemàtiques, gimnàstica, plàstica, música, angles i medi. S’aprèn a llegir i escriure. A informàtica aprenem a manegar el teclat i el ratolí. A matemàtiques s’aprèn  les taules, les divisions, les restes, les sumes, sodokus, els metres, centímetres i quilometres. En gimnàstica juguem a molts esports. A música, aprenem a cantar i les notes. A plàstica fem dibuixos. A anglès fem cançons  d´ anglès i aprenem a parlar.

Les Plantes d’Interior

El Teatre d’Anglès

Al teatre d’anglès fem el conte de la caputxeta vermella.

Hi ha  el paper de llop  i  també de l’avia i de la caputxeta i pintem els dibuixos i els barnissem. Fem molts papers del llop i els barnisem i també hi ha el paper de caçador. Representem el conte de la caputxeta vermella i tot el que em explicat ja s´ha acabat.

Recepta especial

1)     Ingredients:

ou / farina /aigua /  crema /pa/

2)     Com es fa?

Barrejar la farina amb aigua,   posar dos minuts al forn ,

Posar la crema a sobre i  quan pasin els dos minuts posar les maduixes.

i….BON PROFIT !!

Pol i Alicia

Les vacances d’en Zaca

Vaig  anar al kartin  i  vaig conduir  un kart .

Vaig  beure  un  cacaolat.

Vaig  anar amb  al meu  pare i la meva mare i al  meu germà i jo.

Zaca curs – 4 r t

Vaig anar amb al meu pare i la meva mare i al meu germá i jo.

Zaca curs – 4 r t

Les vacances de l’Andy

He anat a casa del meu amic  i  he jugat a

Doctor who de ninos  i m’ho he passat molt bé.

He vist Doctor who a la tele , he vist una pel·lícula de doctor who.

I vaig jugar  amb  el  meu cossi Gerard.

I vaig jugar amb el meu cossi Gerard.

Andy 4t