LA GRANJA D’EN TOMEU I LA PRIMAVERA

Us proposo un conte musical titulat “La Granja d’en Tomeu” amb lletra i música de l’Àngel Daban. Podeu escoltar la versió d’en Xavier i l’audio original del disc “Birondaina Xiribincleta” de 1980. També us proposo una cançó popular molt adient ara que ja comencem el mes de maig, es titula “La Primavera”. Gaudiu-les!

Publicat dins de General, PRIMER | Deixa un comentari

EDUCACIÓ FÍSICA: ESTEM EN FORMA!

Hola classe de la tranquil·litat i els bons aliments!

Us vull dir que estic molt i molt contenta amb els vídeos i fotografies que m’heu fet arribar fent activitat física a casa. Per aquest motiu he fet un muntatge per la classe. D’aquesta manera us podreu veure després de tants dies sense fer-ho.

Mireu, mireu que xulo!

Publicat dins de PRIMER | Deixa un comentari

DIA INTERNACIONAL DE LA DANSA 2020

Avui 29 d’abril celebrem el #DID Dia Internacional de la Dansa. L’equip de mestres d’Argentona i Òrrius que participem al Projecte Fem Dansa us volem regalar aquesta coreografia des del confinament; amb música de Béla Bartók creada per Factoria Mascaró.
Aquest curs, amb 1r i 2n, no hem pogut fer la ballada com cada any a la Plaça Nova. Per això us animem a ballar-la des de casa. Visca la Dansa!

ACTIVITATS DE LLENGUA

Hola,

M’han enviat aquest enllaç de l’Editorial Cruïlla i m’ha semblant interessant perquè pogueu treballar alguns aspectes de la llengua.  Podeu començar per l’activitat 1, encara que estigui datada pel 18 de març. El funcionament és molt intuitiu  i es poden autocorregir la majoria dels exercicis.

Animeu-vos!

VELLA QUARESMA AMB MARAQUES

Bon dia! Sóc en Xavier
Avui divendres 3 d’abril hauriem tallat a l’escola les dues últimes cames de la Vella Quaresma. Això vol dir que comença la Setmana Santa.

Teniu marques per acompanyar el TXA-TXA-TXÀ? Potser no, però és molt fàcil fer-ne amb material reciclat. Us animeu? Va tothom a cantar!!!

Una abraçada ben forta i molts petons!!!

Xavier (Mestre de Música)

TREBALLS DE LLENGUA

Benvolgudes famílies,

Us proposo de fer el dictat 2, publicat al blog el dia 27 de març.

També seria bo que els alumnes anéssin escrivint setmanalment en la llibreta del pensament.

Us envio aquest enllaç per fer un treball sobre la R, pensat per fer durant aquesta setmana i la vinent.

.https://www.slideshare.net/_Lila_/fitxa-ortogr-r-rr-1er

Treball previ a l’escrit, seria bo fer-lo abans de cada fitxa.

-Llegir i observar les normes treballades a cada fitxa abans de començar a escriure.

-Picar paraules per sil.labes (fitxes 2,3,,5,6,8)

Observació de la norma:

-R/sona forta al principi. (fitxa 3, -majúscules noms propis- 4, 5, 7, 8)

-RR sona forta entre vocals. R sona fluix entre vocals .(fitxa 3, 4, 5, 6, 8)

-R sona fluix entre vocals (fitxa 6, 7, 8)

Fins demà.

INNOVAMAT PER FAMÍLIES

Benvolgudes famílies,

Des d’Innovamat ens han fet arribar aquesta informació:

Us convidem a un nou experiment de #bmatheroes!

Després de l’èxit de la setmana passada, ens fa molta il·lusió convidar-vos a un nou experiment en família!

Serà un experiment científic, que ha preparat l’equip de bmath amb els nostres companys d’eXplorium, pensat perquè les famílies amb fills d’Infantil i Primària puguin passar una estona plegats gaudint de la ciència.

El retransmetrem AVUI dijous 2 d’abril a les 18:00 a través del nostre canal de Youtube.

La informació més detallada de l’experiment la trobareu en aquest document.

DICTAT DE NOMBRES

Benvolgudes famílies,

Avui us proposo fer un dictat de nombres. Es necessita una taula numèrica.

Una “xuleta” pels pares. Aneu dictat els nombres desordenats. Podeu fer primer els d’un color i després l’altre, o anar alternant. Segons veieu la dificultat que tingui el vostre fill@

Que vagi bé!

Publicat dins de Matemàtiques | Deixa un comentari

INNOVAMAT. PROPOSTA 2 i 3

En el següent enllaç teniu les propostes 2 i 3 de recursos que us ofereix INNOVAMAT:

Publicat dins de Matemàtiques | Deixa un comentari

LECTURES

Benvolgudes famílies,

Els millors desitjos de que tots estigueu bé.

Si heu acabat el dossier de lectura o esteu a punt de fer-ho us envio aquest enllaç on trobareu lectures amb algunes preguntes de comprensió.

Per aquell@s nen@s que encara no hagin acabat el dossier de lectura també us envio aquest enllaç de lectures més fàcils.

Estaria bé llegir-ne una a dies alterns.

Fins aviat,