LA FIRA DE TARDOR

Aquest curs a l’escola per celebrar la Castanyada, hem fet la  FIra de tardor amb parades al pati. El cicle dels petits, han elaborat panellets. A Primària, 1r, ha fet la paradeta amb mandarines, 2n , amb raïm, 3r, amb “xupitos” de magrana, 4t, amb fruits secs i codony i 6è amb castanyes.

Nosaltres, els de 5è, hem fet la paradeta del moniato. També en diem:  “batata, patata dolça, papa dulce, camote”. És l’arrel tuberosa de la moniatera, és comestible, amb un gust dolç  i un color variable segons cadascuna de les varietats. És un aliment excel·lent que aprofitem durant la temporada de tardor juntament amb les castanyes o la carabassa.

Avui, hem gaudit molt d’aquest dia festiu. Estem molt contents i contentes d’haver fet de germans i germanes grans dels nens i nenes d’ I4. Us desitgem a tots i a totes una bona Castanyada!!!

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *