TITOL: Las catorce momias de Bakrí
AUTOR/A: Susana Fernández Gabaldón
EDITORIAL: Bambú
LLOC/ANY PUBLICACIÓ: Publicat en Espanya al Març del 2007
RESUM: La història va que el Bakrí envia a Yalil un mirall envoltat amb benes. Yalil es va adonar que això traduïa uns geroglífics.
La CIA envia a Yalil una advertència dient-li que deixi la investigació o si no farien mal a la seva família, però Yalil i els seus amics no fan cas i van al lloc on estava el mirall amb la bena.
Mentre van en avió a aquest lloc hi troben un agent de la CIA que provoca una baralla. Yalil i els seus amics poden desfer-se de l’agent i es va posar un d’ells de pilot de l’avió.
Tot anava bé fins que una tempesta va fer que l’avió acabès estavellat, amb molta sort a Hannefer, on es trobava el cor d’Ha.
Una vegada allí entren al cor d’Ha i veuen en Bakrí, segrestat amb els agents de la CIA, que l’havien deixat en un pou. Però de cop i volta la mòmia comença a brillar i surt una serp màgica que mata els agents de la CIA i deixa escapar el Yalil i els seus amics.