Qui som

La nostra escola, ja des dels seus inicis, ha considerat la biblioteca com l’ànima de l’escola. La biblioteca ha estat visitada diàriament per alumnes i mestres, des del seu espai s’han creat molts projectes i s’hi han elaborat molts treballs. Per la biblioteca han passat escriptors, il·lustradors, contacontes, enigmistes… que ens han fet gaudir de la literatura. La biblioteca ha estat, és i ha de ser el centre neuràlgic de tot ensenyament-aprenentatge.

Volem que la biblioteca sigui una eina pedagògica que generi i dinamitzi activitats que:
• fomentin la Imaginació
• ensenyin a tractar la Informació
• facilitin la competència comunicativa Imaginació + Informació
• facin usuaris capaços d’obrir ments enfront dels canvis, Innovació

Amb tot això la biblioteca posa a l’abast les eines per poder treballar amb garanties la competència informacional, que permet a l’alumnat l’adquisició de les habilitats i destreses necessàries per reconèixer quan la informació és necessària, com localitzar-la, com avaluar-la i com comunicar-la de forma efectiva, amb l’objectiu de transformar-la en coneixement personal.

La Violoncina és la nostra mascota. Vam organitzar un concurs en el qual els alumnes de l’escola van fer i presentar els seus dibuixos. Després un jurat va triar el guanyador. A partir d’aquell moment, la Violoncina ens ha acompanyat i ara t’acompanya a tu per que no et perdis res d’aquest bloc i de la biblioteca.