Vet aquí una petita mostra de moments en què els alumnes de 2n, observen, pensen, fan prediccions i hipòtesi… es fan preguntes i busquen respostes, tot experimentant a l’aula de ciències o a la seva aula.
Gaudeixen fent servir pautes del mètode científic, alhora que esdevenen més competents, perquè aquestes pautes els ajuden a adquirir hàbits i actituds que els són útils per resoldre situacions de la vida quotidiana.
De vegades surten al pati per conèixer i anar observant les característiques i l’evolució dels arbres del pati de l’escola, segons l’estació en què es troben i, també, per tenir cura de les plantes de l’hort, aprenent a valorar i estimar allò amb el que s’impliquen i a ser respectuosos i agraïts amb la natura i els recursos que ens ofereix. Res tan bo com menjar el que ells, amb molta il·lusió, han conreat !
Tot plegat: “ una bona manera d’aprendre i ser protagonistes “.
BONA TARDA NENS, NENES I SENYORETES DE SEGON
M’HA AGRADAT MOLT VEURE-US EN AQUESTES FOTOGRAFIES.
VEIG QUE ESTEU MOLT ATENTS I ATENTES A LES EXPLICACIONS QUE US FAN LES SENYORETES I QUE APRENEU MOLT AMB ELS EXPERIMENTS QUE FEU.
AQUEST HORT COMENÇA A FER GOIG, DE DEBÒ.
A VEURE SI EL DIA QUE COLLIU EL QUE HEU PLANTAT, EM CONVIDEU A TASTAR UNA BONA AMANIDA!
SABEU? QUAN VA SER EL MEU ANIVERSARI, ELS MEUS FILLS EM VAREN REGALAR UN HORT BEN IGUAL QUE AQUEST QUE TENIU A L’ESCOLA. HI TINC UNES MADUIXERES… QUE QUAN COMENCIN A FER MADUIXES , EN PODRÉ FER UNA BONA FESTA!
BÉ, POTSER US LES PORTARÉ I AIXÍ PODREM FER POSTRES.
PETONS I ABRAÇADES
Carme Cornellà
– la mestra de música que vàreu tenir a P5 i a 1r –