Aprofitant totes les coses que han portat els nens a la classe per tocar, hem dedicat una sessió a treballar el sentit del tacte. Hem observat que hi han coses que son suaus i d’altres que son rugoses, coses llises i d’altres ondulades, coses que estan calentes i d’altres fredes, …. Finalment, vam fer una fitxa treballant tot això. Mireu el resultat.
[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/B8opyOiy-f0" width="425" height="350" wmode="transparent" /]
Cada dia saben més coses i aprenen més!!!!!
Es nota que darrera de tot hi ha un gran esforç i dedicació. Gràcies per deixar-nos disfrutar d’aquests moments tant interessants dels nostres fills!!!!
És curiós veure com prenen consciència de coses que ja saben i utilitzen.
Sense massa temps, avui ens hem conectat i hem vist molts videos i fotos de tot el què treballeu, hem vist des de Nadal fins ara, (anem amb retard ja ho sé). Això és 1 privilegi que nomès una gran escola amb professionals com cal pot liderar.Poder veure els nostres fills en l’entorn escolar ens aporta moltes pistes que ens ajuden per a poder treballar plegats, gràcies no cal dir-ho pel detall i esforç.
Moltes gràcies pel suport de tots!!! Em dona ànims per continuar amb aquesta tasca. A més a més, se i sóc conscient que aquest és un recurs molts bo tant per a mi, com a mestra, com per a vosaltres, com a pares. Així que continuarem treballant!!!