
[kml_flashembed movie=”http://es.youtube.com/v/ysrUmEyptZw” width=”425″ height=”350″ wmode=”transparent” /]
COMENTARI D’UN BLOC: http://laviniets.blogspot.com/
|
EL QUE POT FER L’ALUMNE |
ES TREBALLA AQUEST ASPECTE? |
| Pot crear els seus textos i ser llegit | Si |
| El bloc li permet exposar un tema treballat | Si |
| Potencia la reflexió i el debat | Si |
| Permet el treball col·laboratiu | Si |
| El bloc li serveix per reflexionar sobre la feina feta i auatavular-se | Pot servir sempre que es pauti |
| El bloc facilita l’estructuració d’idees i continguts | Si |
| Ajuda a integrar les competències TIC amb la familiarització dels hipervincles, elements multimèdia… | Si |