DINÀMICA DEL PRIMER DIA DE CURS: EN DOS MINUTS

El dia 12 de setembre, crec que tothom estava molt il·lusionat per començar el curs. Quan els alumnes van arribar a la classe de 6èB hi havia una rotllana de taules i tothom s’hi va asseure. Estaven comentant els grups X i Z. Va arribar el mestre i van parlar una estona. Cadascú va dir una paraula que definís les seves vacances. Quan van acabar la van escriure en un paper, van posar els papers a dins d’una safata i es van asseure cara a cara, mirant-se. L’Oriol va dir que els de dins de la rotllana havien d’explicar una anècdota de les seves vacances amb la paraula de la safata que ell digués en veu alta. Per fer això tenien dos minuts tot i que van pensar que era massa i ho van fer en un minut. Van començar el joc i quan estaven a mitja rotllana van canviar-se: Els de dins van passar a fora i al revés. Quan va ser l’hora del pati quedaven 6 paperets però es va acabar el joc i van sortir. A la tarda van escriure l’anècdota d’un company en un paper (sense dir el nom del company), les van barrejar i l’Oriol les va anar llegint. Els nens havien d’endevinar de qui eren. Ho van endevinar 6 nens i es van guardar els papers que quedaven. L’endemà van explicar una anècdota seva amb la paraula del paper i la classe havia d’endevinar les paraules. 6èA va fer el mateix joc. Les dues classes s’ho van passar molt bé el primer dia de curs!

Eulàlia Alcoverro Brunel

 IMG_20160912_093922 (Medium)

17 comentaris a “DINÀMICA DEL PRIMER DIA DE CURS: EN DOS MINUTS

  1. Bona crònica Eulàlia, està molt ben explicada. Crec que qualsevol persona sense preguntar res podria jugar-hi. Ho vam fer tot com ho expliques, però 6èA ho vam fer només amb cadires, en 2 minuts i les paraules les vam apuntar a la pissarra.

    • Gràcies per explicar-me les el que vau fer a l’altre classe. Crec que no vaig tenir gaire temps per preguntar-ho perquè vam decidir que ho faria jo divendres a la tarda. Ara tothom, que miri el teu comentari sabrà el que vau fer a l’altra classe. Gràcies!!
      Eulàlia

    • Moltes gràcies Nuria! I estic segura que seguirà en bon peu amb la crònica que ens faràs!!!
      Eulàlia

  2. Eulàlia és molt xula la crònica que has fet, no ti has deixat res i esta molt ben presentada. Nosaltres 6èA ho vam fer una mica diferent nomes amb cadires ,en dos minuts i les paraules les vam apuntar a la pissarra. Si seguim com tu tindrem una col.leccio de cròniques molt xula.

    Felicitats Eulàlia!
    Neus

    • Gràcies Neus! Ja m’ho va explicar la Maria com ho vau fer a l’altra classe i segueixo pensant que no vaig tenir gaire temps.
      Eulàlia

    • M’agrada molt que t’agradi la meva crònica Guillem!! I crec que totes les que farem durant el curs portaran records a tothom!!!
      Eulàlia

  3. M’encanta la teva crònica Eulàlia, crec que ho has explicat tot super bé i que no t’has deixat cap detall. A mi aquesta activitat m’ha agradat molt, perquè és una manera molt xula i divertida d’explicar l’estiu. Com hi ha han dit la Maria i la Neus nosaltres vam fer coses diferents. Però jo penso el mateix que tu que les dues classes tot hi fer-ho una mica diferent ens ho vam passar molt bé.
    Molt bona crònica.
    Isona Nieto Roca.

    • Moltes gràcies Isona!! Si faig una segona crònica el primer que faré és demanar el que vau fer a l’altra classe!!
      Eulàlia

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *