El dimecres dia 20 va venir l‘Imma a fer-nos Irènia, primer vam fer un repàs de les coses que vam fer durant tots aquests anys.
Irènia la vam començar a tercer, que va venir el Joan Miquel a fer-nos un joc d’espècies, i durant aquests anys hem anat fent jocs de pau i de coses que ens podrien passar si anem a diferents països.
El joc que vam fer amb l’Imma es jugava per taules, ens van posar com una cartolina a totes les taules i ens anava repartint fotos de les activitats que havíem fet durant tots els anys i les vam enganxar.. Després al costat anàvem posant coses de les activitats que vam fer, per exemple quan va venir el Yorgos a fer-nos el joc de «Falí i Fala» a la cartolina anàvem apuntant coses de què anava el joc, que anava de com ens sentiríem si anéssim amb un país diferent i no entenguéssim l’idioma.
Quan la Imma deia canvi havíem de canviar de taula menys un que s’havia de quedar a explicar que s’havia de fer amb aquella taula.
També l’Imma va dir que algun dia de aquests dos nens aniran a la radio a parlar de tots aquests anys, els de la radio els hi preguntaran preguntes i les hauran de contestar.
El Pau diu que estava bé però que es podria haver millorat, la Martina diu que va ser molt guai i la Jael diu que va ser divertit.
I així va ser l’últim dia d’Irènia.
Estel Rabés i Rabés