Una vintena d’alumnes i els professors corresponents de les aules d’acollida dels centres de secundària Antoni Torroja i La Segarra vam participar el dimarts 8 d’abril en una gimcana, organitzada pel Pla Educatiu d’Entorn de Cervera en col·laboració amb les entitats locals, per tal de donar a conèixer els diferents serveis i monuments emblemàtics de la ciutat. El recorregut va passar pels centres esportius, associacions i el Conservatori de Música, i va servir perquè les entitats expliquessin les seues activitats i obrissin les portes perquè els joves hi participin.
Gimcana pels carrers de Cervera
Leave a reply