Les sortides de 2n -setmana cultural-

Just abans de començar les vacances de Setmana Santa, vam fer la Setmana Cultural a l’escola.

Els alumnes de 2n d’ESO vam aprofitar per fer moltes sortides per tal de conèixer els diferents espais natural (i no tan naturals!) que té la nostra ciutat.

Entres d’altres coses, vam anar un dia a la platja caminant, ja que tenim la sort de tenir-la a prop, i al dia següent vam a anar a la muntanya de Collserola, però aquest cop agafant fins a tres transports públics diferents! (metro, ferrocarrils i funicular).

Ens ho vam passar molt bé tots els dies, a més que ens va fer un sol molt agradable. Una de les coses més divertides va ser jugar a fet i amagar pel bosc. Tots els alumnes de 2n van demostrar ser un gran equip d’exploradors i tenir molt bona orientació!

Aquest article ha estat publicat en 2n ESO, GENERAL. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.