Una de les activitats de la setmana boja és venir cada dia de casa d’una manera diferent, ahir va tocar venir amb la cara pintada. Aquí us deixem amb una mostra de les nostres cares. Quina llàstima que faltin molts companys i companyes, desitgem que es podin bons molt aviat.
![]() |
| cares pintades |
