Daily Archives: 9 abril 2008

Cap a Pekín amb o sense flama?

La torxa olímpica no va poder recórrer ahir els carrers de París. El caos es va apoderar dels 80 atletes que la portaven. La torxa va aconseguir ser apagada 3 cops pels actes dels manifestants.

Jo opino que la gent no hauria de manifestar-se en contra de les Olimpíades per evitar que se celebrin a Pequín, ja que així no s’aconseguirà res amb el propòsit d’aturar els jocs Olímpics.

Per altra banda estic en contra de la política del Govern Xinès, ja que és una forma poc clara del que representa la idea del comunisme, i que té esclavitzats a països sota el seu poder com el Tibet.

La gent ha aprofitat l’ocasió de que ja que se celebren els jocs a Pequín, intentar boicotejar-los com a protesta sobre la política del país, però trobo que no s’haurien de mesclar les idees. Vosaltres que n’opineu?

[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/tdSaCmk7OVA" width="425" height="350" wmode="transparent" /]

El canvi climàtic: una greu amenaça

El canvi climàtic ha passat de ser una hipòtesi a ser un fet. Si tothom no comença a prendre’ n consciencia pot afectar greument l’ estabilitat del nostre planeta i canviar les nostres vides. Aquest vídeo explica breument les seves conseqüències:
[kml_flashembed movie="http://es.youtube.com/v/NirEvUCU8JM" width="425" height="350" wmode="transparent" /]

Ho haveu vist?

aquest article mostra el crit d’un culé davant l’enredada d’una presentadora de televisió.

És molt bo.

[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/bKFJkAMTeuU" width="425" height="350" wmode="transparent" /]