Presentació grups Salelles i Torrent de la Por – Esc. Montserrat

Hola,

Som els nens i nenes de la classe de 5è B de l’escola Montserrat; ens diem Salelles, que és el nom d’un dels nuclis del poble, que és Sant Salvador de Guardiola. A classe som 21: La Gisela, la Jana, la Paula, la Sira, el Zac, el Gerard, el Biel, l’Abril, el Ruben, l’Àlvaro, l’Èric, l’Iria, el Juan Pablo, el Martí, l’Ester, el Jan, l’Ariel, la Martina, l’Hug, la Lucia i la Camila. I el nostre tutor, el Moisès.

A dins la caixa vam trobar pedres i ens va interessar molt. Hi havia pedres de molts colors i formes. Ens va agradar molt la proposta.

Estem molt entusiasmats per fer aquesta activitat i perquè ens agradaria saber més coses de les pedres del nostre municipi, com ara les seves propietats.

Esperem que ens envieu més tasques. Fins aviat!

foto de grup

Grup Salelles – Esc Montserrat. Sant Salvador de Guardiola

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hola de nou,

Nosaltres som els alumnes de 5è A de l’escola Montserrat i la nostra classe es diu TORRENT DE LA POR. El nostre poble és Sant Salvador de Guardiola. Som 12 nens i 9 nenes, en total 21 alumnes.

Ja hem fet la sortida pels voltants de l’escola per veure si trobàvem les pedres de la capsa que ens vau enviar. Les hem trobat i la seva història ens ha fascinat!

Estem intrigats per saber la història de les pedres i molt motivats per dur a terme el projecte de geologia.

Esperem posar la nostra foto ben aviat!

Fins a la propera!!!

Un comentari a “Presentació grups Salelles i Torrent de la Por – Esc. Montserrat

  1. Hola noies i nois!!

    Que bé que estigueu engrescats amb el projecte!!!!

    Ja veureu que hem penjat un vídeo del Josep Girabal, un expert en pedres!, i us proposa de fer una feina entre totes les escoles que esteu mirant d’entendre “Què us diuen les pedres” del vostre entorn.

    Tenim ganes de conèixer tot el què esteu fent!!!
    Fins aviat

    Roc i Ona

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *