CELEBREM LA CASTANYADA

Cauen les fulles dels arbres, canvien els colors, ens abriguem, surten els primers bolets, tastem fruits (castanyes, nous, magranes, codonys, raïm…) i fem uns panellets per llepar-nos els dits!!! Si, ja ha arribat la tardor i com tots els anys, celebrem la festa de La Castanyada a l’escola. Al passadís han aparegut uns arbres plens de castanyes, maçanes, magranes, raïm… també hi ha fulles per tot arreu!!! Sembla que la tardor també ha arribat a l’escola i tots hem treballat d’allò més per a que quedi ben bonic!!!

"Ja cauen les fulles!!"

I ara, si voleu veure més coses entreu en cadascun dels cicles i mireu com ens ho vam passar de bé fent els panellets i cel·lebrant la festa de La Castanyada!!

Aquest article ha estat publicat en GENERAL. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a CELEBREM LA CASTANYADA

  1. Escola lys diu:

    Hola!

    Som de l’Escola Lys i us vodríem fer saber que el logo dels nens que van a l’Escola de la Roser Capdevila nosaltres en tenim l’autorització expressa d’ella i no la podeu fer servir ja que tenim el copyright. Us agrairíem que la triéssiu de la vostra pàgina web. Moltes gràcies

  2. e3005391 diu:

    Ho sentim molt, ja està arreglat.
    Perdoneu la tardança.

    Escola Sant Llorenç.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *