Aquesta setmana hem celebrat la festa de DOM BOSCO , el primer salesià. Durant aquests dies hem anat coneixent una mica la seva història a través d’uns capítols de titelles i el seu conte. També ens hem fet una foto amb la seva titella.
Ahir vam passar un dia festiu, amb activitats diferents tot el dia. Al matí vam rebre els companys i companyes de salesians i vam esmorzar plegats. Tot seguit vam sortir al pati on hi havia diferetns espais de joc per poder circular lliurement. I per acabar el matí vam anar al teatre a veure la representació que van fer alguns mestres sobre la vida de Joan Bosco.
A la tarda, tota l’escola al pati, hem rebut l’Amberta i el Joan Bosco en una celebració ben especial. Sembla que la Pokebosco (una carta que hem rebut a la classe, que ens ha fet pensar en què som bons i què podem aportar als altres) té molt de poder perquè l’Amberta ha fet una batalla de cartes pokemon amb l’amic de Dom Bosco (en Bartolomé Garelli) i les Pokeboscos han superat tots els altres poders.
Finalment hem berenta xocolata calenta amb coca i hem gaudit de música al pati.
Un dia ple d’alegria i entusiasme. Hem compartit un dia molt bonic!
També us deixo aquí un vídeo i unes cançons que hem vist aquests dies previs a la festa:
