ENLLAÇOS SOBRE BALENES

La Teo ens ha mostrat tot de pàgines i vídeos d’internet sobre balenes a classe.(Algunes d’aquestes pàgines també les havien proposat alguns pares i mares). Les podeu veure també fent clic AQUÍ  i des d’aquí a sota: (GOOGLE DOCS i més avall el Power Point original)

També us podeu baixar el Power Point original on funcionen més bé tots els enllaços, des d’AQUÍ

RODOLINS

Els nens i les nenes de La Classe dels Núvols, P4, hem fet un llibre de rodolins una mica especial: un llibre electrònic, que s’ha de llegir per l’ordinador. Ah!, i, i es poden escoltar els rodolins amb la nostra veu i tot!

L’hem fet de la següent manera:

1. Amb la Teo i el Frederic ens vàrem inventar els rodolins.

2. El Fredric i la Teo els van escriure en un paper.

3. Nosaltres els vam copiar a llapis.

4. Vam fer el dibuix del rodolí.

5. Vam tirar una foto del nostre dibuix.

6. Un per un vàrem anar passant per un dels ordinadors de la classe. Vam enganxar la foto del nostre dibuix en una de les pàgines del libe de rodolins i vàrem copiar el nostre rodolí i escriure el nostre nom amb el teclat (en una plantilla feta amb el programa Power Point)

7. vàrem gravar el nostre rodolí amb la nostra veu amb un mp3 d’aquests que porten els nois i noies grans de l’escola.

8. El Frederic ha penjat el llibre a internet en dues versions: una amb so i l’altre sense so.

VERSIÓ SENSE SO

VERSIÓ AMB SO

Es tracta d’una presentació de diapositives feta amb Power Point acompanyada amb 26 arxius de so “mp3” amb les veus dels nens, tot això comprimit dins d’un arxiu autoexecutable anomenat “rodolins_o8-09.exe”. Una vegada us el baixeu i l’obriu es crearà en el directori on l’heu baixat una carpeta que s’anomenarà “rodolins_08-09” amb el Power Point “rodolins_08-09.pps” i els 26 arxius mp3 al costat necessaris per escoltar la veu dels nens.

EL LLIBRE DE RODOLINS AMB SO US EL PODEU BAIXAR D’AQUÍ

Si no disposeu del programa Power Point podeu baixar-vos gratuïtament el VISOR DEL POWER POINT D’AQUÍ

ENTREVISTES FINAL DE CURS

Benvolguts pares i mares:He previst convocar-vos a una entrtevista particular a partir del dilluns 18 de maig fins al final del trimestre per parlar de l’evolució del vostre fill-a durant aquest curs i fer un intercanvi d’impressions.La meva disponibilitat horària és:

De dilluns a divendres de 12.30 a 13.00

De dilluns a divendres de 16.00 a 16.30 (excepte algunes tardes. Podeu consultar el calendari del bloc).

Els dilluns dies 18/5, 8/6 i 22/6 de 15.15 a 15.45

Per sol·licitar dia i hora d’entrevista ho podeu fer omplint el formulari que us ha donat el vostre fill/a i retornat-lo a l’escola o bé enviant un missatge a frederic_escola@yahoo.es .

Al CALENDARI D’ENTREVISTES del bloc hi anirem posant els dies d’entrevistes concertats així podreu anar veient els dies que queden disponibles.

JO PER DINS

ELS NENS I NENES DE P4 ENS HEM DIBUIXAT PER DINS ABANS DE MIRAR CAP LLIBRE. UNS HEM DIBUIXAT EL COR, D’ALTRES ELS PULMONS, ALLÒ QUE HI HA AL CAP PER PENSAR QUE ALGÚ HA DIT QUE ES DIU CERVELL, LA BOSSA ON HI VA A PARAR EL MENJAR, ÑLES VENES, ELS TUBS PER ON HI PASSA LA SANG, ELS OSSOS, L’ESQUELET, LA SANG, UN BITXO QUE TENIM A DINS…

ÀLBUM D’IMATGES

ABECEDARIS

Hola:

Us recomano un parell de llibres:

El primer: aquest que ens va donar l’Ana, la mare del Mateo. Un llibre interactiu, un abecedari en tres dimensions que hem vist a la classe i que tornatem a veure. I, que a més a més podeu veure des d’aquí ja que està pejat un vídeo promocional al YOUTUBE

Y, l’altre: L’ABECEDARI DE L’ANEC ADRIÀ I LA ZEBRA ZAM” de l’Editorial Baula que és d’on hem tret les imatges de l’abecedari que tenim penjat a la classe.

CATÀLEG DEL LLIBRE EN pdf