Lliurament d’informes dia 30 de juny

Per agafar hora per recollir l’informe del vostre fill/a el dia 30 de juny, cliqueu al següent enllaç:

Cal que indiqueu el nom del vostre fill/a.

Gràcies.

Els nostres fillols i filloles de P4

Què bé ens ho passem amb els nostres fillols i filloles cada divendres a l’estona que compartim d’apadrinament lector!

També fem jocs i ens expliquem les nostres coses, us trobarem a faltar aquest estiu!

????

Sortida de projecte

El divendres vam anar al Museu de Ciències Naturals de Granollers a fer un taller sobre les plantes i les llavors, ja que ho estem treballant al front d’investigació. Va ser un taller molt interessant i ens va ajudar a entendre millor el món de les plantes i a aprendre coses noves.

La sortida va ser especial també perquè vam anar amb els nostres fillols i filloles de P4A que feien un taller relacionat amb el seu projecte.

Publicat dins de Tallers i sortides | Deixa un comentari

Celebrem la festa de la Comunitat Educativa

El divendres vam celebrar a l’escola l’esperada festa de la Comunitat Educativa. Després de tant assajar i preparar-nos per fi va arribar el moment. vam gaudir molt de l’actuació i ens va quedar genial!

Felicitats a tots i totes, estàveu guapíssims!

Publicat dins de General | 1 comentari

Fem d’experts a la classe de P4B

Els nens i nenes de P4B també estan investigant les plantes, i la seva tutora, la Rosa, ens va proposar si voliem anar a explicar el que nosaltres haviem après sobre el tema. Així doncs ens hem preparat uns power points i uns murals i els hem anat a exposar el que sabíem i a respondre les preguntes que prèviament ens havien fet.

Ha estat una experiència molt xula!

Lectures expressives

Durant aquestes setmanes ens estem preparant unes lectures a casa per després llegir-les a la classe. Vam poder escollir entre tres opcions i seguim una sèrie de requisits que després ens ajudaran a autovalorar-nos.

Mireu!

Publicat dins de Activitats classe | Deixa un comentari

Celebrem la festa de MAIN

El divendres passat vam anar a les salesianes de Sepúlveda per celebrar amb les altres escoles el dia de Maria Mazzarello. Vam estar amb cicle mitjà de les salesianes de : Sarrià, Sant Andreu i Sepúlveda. Va ser un dia molt divertit, vam fer jocs, vam fer nous amics i vam compartir una bona estona.

Publicat dins de Tallers i sortides | Deixa un comentari

Enigma 13!

Publicat dins de General | 12 comentaris

Enigma 12

imatge bloc 2

Publicat dins de General | 16 comentaris

Final de bàdminton CM

El divendres vam fer la final de bàdminton en parelles del cicle. Dos nens de la nostra classe eren finalistes, l’Adrian i el Marc Gómez. Va ser una final molt emocionant i la vam guanyar!