Pàgines web consultades els dies:
25-10-10
Comunitats autònomes d’Espanya
7-11-10
Estats membres de la Union Europea (Any d’entrada)
15-11-10
-Obre un arxiu Word amb lletra Arial 14 i copia el següent enunciat:
Substitueix les paraules destacades del text següent per un sinònim adequat. Consulta
el diccionari de sinònims en línia www.avui.cat/serveis/diccionaris.
Després de travessar un corredor que no s’acabava mai, he arribat a l’aula plena de
finestrals. La professora, en veure’m, ha fet cara d’empipada, però no m’ha dit ni un mot.
Coneixement del Medi, unitat 2. Practiqueu el que hem après en aquesta unitat:
29-11-10
Obre un arxiu word amb les següents característiques:
Títol SABIES QUE…(Word Art)
Lletra de text: Arial 24.
Tradueix un record guiness amb l’ajuda del diccionari que vam utilitzar a l’activitat del dia 15-11-10.
17-1-11
Copia el text i completa les paraules amb b o amb v. Si tens dubtes,
pots consultar el diccionari:
_aig o_rir els ulls. _aig al_irar les cases aplatades i com esclafades per una caiguda, entre la _oira dels fums. So_re el meu cap passa_en nú_ols esca_ellats i, per una in_ersió òptica, em _an sem_lar immò_ils, mentre que el campanar, la _ola i jo érem arrossegats a una _elocitat fantàstica. Al lluny, d’una _anda s’estenia el camp __erdejant, de l’altra espurneja__a el mar sota un feix de raigs. El Sund es descabdella_a a la punta d’Elsinor, amb algunes _eles _lanques, verita_les ales d’espar_er, i entre la _oira de l’est ondula_en les costes a penes difuminades de Suècia.
17-1-11
Atenció Explor@dors, aquí teniu una pàgina web d’una enciclopèdia de la natura.
És molt interessant. Podríem fer diferents muntatges en arxius word de les seccions que més us agradin. Es tracta només de copiar i pegar.
http://www.edu365.cat/aulanet/naturalesa/
31-1-11
Aquí teniu unes pàgines de curiositats. Haurem d’agafar aquestes curiositats d’una en una. Buscarem un títol en format word art i afegirem una imatge. Crearem petites presentacions en Power Point.
Curiositats diverses matemàtiques

