JORNADES DE SEGURETAT INTEGRAL

13 de Maig.
L’últim dia de les jornades ens va visitar la Policia Local.

Amb ells vam treballar la seguretat vial, ens van ensenyar i explicar un power point, ens van deixar gaudir dels seus vehicles i vam fer un circuit amb tricicles, patinets, motos, etc.
A la tarda ens vam fer un simulacre d’accident que ens va ajudar a prendre consciència de la importància del casc i del cinturó de seguretat. També ens van explicar cóm actuen en cas d’accident.
Desprès vam fer la cloenda de les jornades tots junts al gimnàs.

Per últim, des de l’escola volem donar les GRÀCIES a tots els pares i mares, que d’una manera o altra, gràcies a la vostra col·laboració ens heu ajudat a fer possibles aquestes jornades.

INTERCANVI LITERARI A LA BIBLIOTECA

Exposició biblioteca

Us fem saber que a la Biblioteca de Vila-seca està l’exposició de les feines de les escoles en referent a l’intercanvi literari (activitat del Pla d’Entorn). Aquest any el tema anava sobre la literatura matemàtica.
A P3 es va treballar els colors mitjançant el conte ” La caputxeta vermella”.
Els nens i nenes de P4 van treballar les formes geomètriques amb el conte : ” 4 petites cantonades de no res” i ” Els 3 porquets”
Si voleu veure-la estarà fins al dia 24 de maig.