Us informo que el dia 3 de març s’ha publicat al DOGC la convocatòria per a la concessió d’ajuts del Fons d’acció social per al personal funcionari docent no universitari dependent de l’Administració de la Generalitat de Catalunya, corresponents a l’any 2008.
Les bases de la convocatòria les podeu obtenir a l’adreça electrònica del Departament d’Educació http://www.gencat.cat/educacio
1. Sol·licituds:
Les sol·licituds poden formalitzar-se per via telemàtica o en suport paper.
1.1 Sol·licituds formalitzades per via telemàtica:
Les sol·licituds telemàtiques es formalitzaran des d’Internet http://epoca.gencat.cat, o bé mitjançant la Intranet de la Generalitat http://epoca.intranet
Per introduir la sol·licitud es poden seguir dos circuits:
- connectar-se a la part privada i accedir directament clicant el text “Alta sol·licitud FAS”.
- connectar-se a la part privada, pestanya serveis EPOCA, retribucions, FAS (Fons d’acció social), sol·licitud d’ajuts.
Una vegada emplenada la sol·licitud i comprovat el seu contingut la persona sol·licitant la trametrà definitivament per via telemàtica, seguint les instruccions que proporciona la mateixa aplicació.
Per tal que la sol·licitud definitiva tingui validesa, s’han de fer els tràmits següents:
- Imprimir la sol·licitud tramesa definitivament.
- Signar la sol·licitud impresa.
- Adjuntar la documentació corresponent.
- Presentar la sol·licitud i la documentació.
Si, d’acord amb les bases específiques dels ajuts, no cal adjuntar documentació a la sol·licitud, la persona interessada l’haurà d’imprimir seguint les instruccions que proporciona l’aplicació, com a comprovant de la seva petició d’ajut i no caldrà que la trameti en suport paper.
Des d’aquest moment es podrà consultar la sol·licitud per l’opció “consulta sol·licitud definitiva” i no “per sol·licitud d’ajuts”.
Les bases específiques de la convocatòria estableixen les modalitats per les quals la persona sol·licitant està exempta de presentar part de la documentació per determinats ajuts que a la convocatòria anterior se li van concedir per la mateixa persona sol·licitant, pel mateix fill o filla, o parella de fet. Aquesta documentació no s’haurà de presentar perquè ja consta a l’expedient informàtic de la persona sol·licitant. Per tant, quan la persona sol·licitant formalitzi la seva petició, en l’apartat de la documentació que ha de presentar hi figuraran només aquells documents que hagi de presentar de nou.
1.2 Les sol·licituds formalitzades en paper.
Els impresos es poden obtenir a l’adreça electrònica del Departament d’Educació http://www.gencat.cat/educacio.
Hi ha un model de sol·licitud per a cada modalitat d’ajut. Les sol·licituds es poden emplenar manualment o bé des de la mateixa web, com un formulari.
1.3 Termini de presentació de sol·licituds.
El termini de presentació de les sol·licituds en suport paper o des del portal EPOCA serà : del 4 al 23 de març (ambdós inclosos).
Les persones que utilitzin aquesta via telemàtica per tramitar la seva sol·licitud estan obligades a formalitzar-la en paper acompanyant la documentació corresponent en el termini establert.
1.4 Horari de servei d’ EPOCA.
L’horari de servei d’EPOCA és de dilluns a divendres de 8 hores a 23 hores, i dissabtes i diumenges de 9 hores a 21 hores.