Sortida Escorça – Prat de la Manta

Avui hem anat a fer una sortida amb els nens i nenes de l’escola l’Escorça per portar-los a l’escola Prat de la Manta i presentar-los als alumnes de cinquè.

Primer de tot, a les 9:15, quan hem sortit del Bisbe hem anat cap a l’Escorça a buscar els nostres companys. M’ha fet molta il·lusió tornar a veure a la meva parella, la Irene, després de tants dies. La veritat és que l’havia trobat molt a faltar, i estava com sempre, encara més guapa perquè s’ha tallat els cabells i, a més, avui estava contenta que és com més m’agrada veure-la.

Quan hem arribat al Prat de la Manta, els nois de cinquè ja ens estaven esperant. Havien dividit tota la seva classe en grups de quatre persones i cada grup havia preparat un joc al pati adaptat per als nens de l’Escorça. Realment fet un bon treball aquests nens!.

Desprès hem entrat al gimnàs i hem estat jugant tots plegats asseguts en rotllana amb un paracaigudes movent-lo de diferents maneres…la veritat és que m’ha agradat força l’experiència i m’agradaria poder repetir-la per veure més vegades a la meva parella.

Avui els nens de primària i els nens de l’Escorça, un cop més ens han ensenyat que encara que uns siguin més petits i els altres siguin “diferents”, de tots podem aprendre coses molt importants.

Melanie Zas 3r B

Deixa un comentari