Reunions de pares

Les reunions de fi de curs amb  els pares i mares dels alumnes i/o de comiat de promocions són en les següents:

  • 1r d’ESO: Dijous, 31 de maig.
    • 17:30h. Descripció del Treball de Síntesi a Salou.
    • 18:00h. Reunions de tutoria.
  • 2n d’ESO: Dijous, 24 de maig.
    • 17:30h. Descripció del Treball de Síntesi a Salou.
    • 18:00h. Reunions de tutoria.
  • 3r d’ESO: Dimecres, 30 de maig.
    • 17:30h. Descripció del Treball de Síntesi a Euskalerria.
    • 18:00h. Reunions de tutoria.
  • 4t d’ESO: Dimecres, 13 de juny a les 18:00h.
  • 1r de Batx:
    • 1r Batx A: Dijous, 31 de maig a les 17:30h.
    • 1r Batx B: Dilluns, 4 de juny a les 17:30h.
    • 1r Batx C: Dimarts, 5 de juny  ales 17:30h.
  • 2n de Batx: Divendres, 16 de juny a les 19:00h.

Del 4 i fins el 8 de juny cal lliurar complimentats, al despatx d’Administració, tots els fulls de reserva de plaça i de matrícula condicional per al proper curs 2012-13.

Es demana de complir aquest tràmit dins del termini establert a fi d’evitar problemes posteriors de places escolars.

Sortida Escorça – Prat de la Manta

Avui hem anat a fer una sortida amb els nens i nenes de l’escola l’Escorça per portar-los a l’escola Prat de la Manta i presentar-los als alumnes de cinquè.

Primer de tot, a les 9:15, quan hem sortit del Bisbe hem anat cap a l’Escorça a buscar els nostres companys. M’ha fet molta il·lusió tornar a veure a la meva parella, la Irene, després de tants dies. La veritat és que l’havia trobat molt a faltar, i estava com sempre, encara més guapa perquè s’ha tallat els cabells i, a més, avui estava contenta que és com més m’agrada veure-la.

Quan hem arribat al Prat de la Manta, els nois de cinquè ja ens estaven esperant. Havien dividit tota la seva classe en grups de quatre persones i cada grup havia preparat un joc al pati adaptat per als nens de l’Escorça. Realment fet un bon treball aquests nens!.

Desprès hem entrat al gimnàs i hem estat jugant tots plegats asseguts en rotllana amb un paracaigudes movent-lo de diferents maneres…la veritat és que m’ha agradat força l’experiència i m’agradaria poder repetir-la per veure més vegades a la meva parella.

Avui els nens de primària i els nens de l’Escorça, un cop més ens han ensenyat que encara que uns siguin més petits i els altres siguin “diferents”, de tots podem aprendre coses molt importants.

Melanie Zas 3r B

Projecte Europeu Comenius

L’Institut Bisbe Berenguer forma part d’el projecte europeu Comenius REACT. Aquests projectes subvencionats en part per la Unió Europea volen establir marcs de comunicació i trobada entre centres de secundària europeus i facilitar la mobilitat dels seus membres.

En aquest projecte participen a més del nostre institut centres de Bèlgica, Finlàndia, Alemanya, Itàlia, Holanda, Polònia i Suècia i al llarg dels cursos 2011-12 i 2012-13 es faran unes trobades per compartir les activitats que es realitzen a cada centre.

Entre el 10 i el 14 de maig un grup de professores i alumnes de l’Institut Bisbe Berenguer van visitar l’Udens College de Holanda i van poder gaudir d’unes jornades d’allò més interessants.

 

Jornada de Portes Obertes Batxillerats

A l’Institut Bisbe Berenguer se’n fan dues modalitats de batxillerat:

  • Científic-Tecnològic.
  • Humanístic-Socials.

Els interessats en conèxier el Projecte Educatiu de Centre i les nostres instal·lacions podeu venir el proper

DIJOUS, 10 DE MAIG A LES 18.00 h

Si voleu atenció personalitzada: demaneu dia i hora al  93 421 17 11