Aquí teniu un recull dels millors moments de les Olimpabisbes d’enguany.
Bon estiu a tots i totes.
Judith Gonzalez sotscampiona del campionat de Catalunya de Fútbol femení.
Felicitats.
[youtube]https://youtu.be/1RdXwuKRPM8[/youtube]
L’equip de voleibol ha guanyat la trobada interinstitus de la ciutat.
Divendres 3 de juny van recollir el premi a la Festa de cloenda dels Jocs Escolars celebrada a la Sala Salamandra.
[youtube]https://youtu.be/BuSfMxi5GJg?t=1m33s[/youtube]
Felicitats a l’equip!!
Es presenten 35 recerques a les XVII Jornades Científiques i Tecnològiques
El Centre Cultural Tecla Sala ha acollit la presentació dels treballs que s’han presentat enguanya a les Jornades Científiques i Tecnològiques. Han estat 35 treballs, que s’han seleccionat d’entre un total de 57 de 12 centres de secundària. Els alumnes han treballat àmbits com la ciutat, la igualtat de gènere o l’agenda 21, entre d’altres. El jurat donarà el seu veredicte el 17 de juny.
Els alumnes de 1r C han après a fer animació amb el programa Scratch (Programa de programació per blocs).
Aqui podeu gaudir d’algunes animacions. Anirem afegint de noves….
Altres
https://scratch.mit.edu/studios/2098623/projects/
Els alumnes de 4t presenten aquest dissabte els seus treballs a “Impulsem la robòtica. Tecnologies creatives a l’aula”, un programa conjunt del Departament d’Ensenyament i de la Fundació La Caixa, que té per objectiu afavorir l’aprenentatge competencial de tecnologies creatives fonamentades en l’ús de dispositius electrònics programables.
Aquesta fira vol ser una mostra dels projectes i els treballs realitzats per l’alumnat en el marc d’aquest programa, que es presenten a la comunitat educativa i a la societat, per mostrar la riquesa de les produccions generades, i alhora esdevenir un estímul per a l’alumnat implicat.
La Fira comptarà amb la presència de David Cuartielles, cocreador d’Arduino, que ha intervingut a formador i orientador tècnic del projecte.
Dpt Tecnologia
Resolta l’incidència que no permetia l’accés a VIRTUALBISBE.
Ara funciona correctament
Disculpeu les molèsties.
Els alumnes de 4t ESO (informatica) han participat en un taller de stop-motion.
Stop-motion és una tècnica d’animació que consisteix a capturar fotografies consecutives d’un objecte movent-lo una mica entre fotografia i fotografia de manera que visualitzant-les ràpidament sembla que l’objecte es mogui.
Mostra dels treballs desenvolupats:
Premis al 2n concurs literari escolar sobre discapacitat.Entre 400 participants.
Nivell C. 2n Cicle.
Nivell D. Batxillerat
Felicitats.
10es JORNADES CIENTIFIQUES i TECNOLÔGIQUES 2008-2009