Fase 1: Treball artístic
Títol: Un cafè?
Realització i interpretació: alumnes de 1r de Batxillerat de l’optativa de Música “Lleguatge i expressió musical” (2010-2011): Rocío Cardús, Mariona Huix, Míriam Jiménez, Irene Iglesias, Marina Loperena, Sandra Martín, Laura Masmiquel, Mariona Nolla i Maria Sibils.
Argument (sinopsi): Subjecte 1 veu al subjecte 2 i s’enamora a l’instant (Escena 1). Al subjecte 2 no li agrada el subjecte 1 i li dóna carabasses (Escena 2). El subjecte 1 demana ajuda al seu grup (Escena 3) i els altres l’ajuden. El subjecte 2 es comença a enamorar (Escena 4). Comencen a sortir junts (Escena 5). Es barallen i es separen (Escena 6). El subjecte 2 està trist i plora (Escena 7) i els seus amics l’intenten animar (Escena 8). Els amics marxen i apareix el subjecte 1 i veu trist el subjecte 2 (Escenes 9 i 10). Ho solucionen tot (Escena 11) i tothom ho celebra (Escena 12).
Escenes dels números musicals
- I’ve just seen a face, de The Beatles. Vídeo – Karaoke.
- Anunci.
- Help, de The Beatles. Vídeo – Karaoke.
- The Rose, de Bette Middler. Vídeo – Karaoke.
- Lucky-Jason Mraz i Colbie Caillat. Vídeo – Karaoke.
- Percussions
- Perquè he plorat? (Mar i Cel) de Xavier Bru de Sala i Albert Guinovart. Vídeo – Karaoke.
- Ella, de Bebe. Vídeo – Karaoke.
- Far del sud, de Sopa de Cabra. Vídeo – Karaoke – Lletra.
- Quan et sentis de marbre, de Gossos. Vídeo – Karaoke – Lletra.
- Life with you, de The Proclaimers. Vídeo – Karaoke – Lletra.
- We are the world, de Lionel Richie. Vídeo – Karaoke.
Fase 2: Preproducció
Fa referència a tot allò que disposa o necessita l’organització per muntar un espectacle.
- Característiques dels espais (escenari i back estage, zona de càrrega i descàrrega -instruments, material tècnic, etc.-; accessos pels artistes, tècnics i pel públic, accessos per a persones amb dificultats de mobilitat; sortides d’emergència, etc.). Plànols i fotografies dels espais.
- Sonorització: taula de so (núm. de canals, entrades i sortides), microfonia i monitoratge.
- Il·luminació: focus (característiques i potència)
- Equipaments i serveis.
- Personal: tècnics, personal de seguretat, personal de càrrega i descàrrega, etc.
Planificació del temps: Míriam Jiménez
Guió original: Irene Iglesias, Marina Loperena i Mariona Nolla
Música: Mariona Nolla
Coreografia: Marina Huix i Míriam Jiménez, a partir de balls apresos en el segon trimestre a l’assignatura d’Educació Física amb la professora Rosa de Quintana.
Vestuari: Marina Loperena i Mariona Nolla.
Decorats i atrezzo: Marina Huix i Maria Sibil.
Il·luminació i sonorització: Rocío Cardús, Míriam Jiménez i Sandra Martín.
Fase 3: Producció tècnica
Responsables: promotor de l’espectacle; interventor; productor i manager de l’artista.
- Publicitat: publicitació dels artistes i difusió de l’espectacle.
- Contracte. Inclou el rider que necessita l’artista per dur a terme l’espectacle contractat.
- Rider: àudio, il·luminació, backline, microfonia, monitoratge, col·locació a l’escenari… (+info: model de rider tècnic) i plots: plànol de l’escenari i distribució dels músics.
Publicitat i màrketing: Laura Masmiquel i Mariona Nolla.
Fase 4: Producció executiva
- Responsables:
- Productor executiu.
- Regidor d’escenari.
- Director d’escena o stage manager.
- Tècnic de so.
- Tècnic de llums.
- Tècnics d’escenari.
- Road manager; roadie
- Artistes: Rocío Cardús, Mariona Huix, Míriam Jiménez, Irene Iglesias, Marina Loperena, Sandra Martín, Laura Masmiquel, Mariona Nolla i Maria Sibils
- Presentador/a (si s’escau).
- Horaris de sala:
- Assajos previs.
- (i 6) Muntatge de materials.
- Assaig general.
- Proves de so abans del concert o espectacle.
- Concert o espectacle pròpiament dit.
- (i 2). Recollida de materials.