2009-2010
- Por qué se frotan la patitas (projecte de recerca d’ESO4) . +info. Realització d’un musical a partir de l’adaptació de la pel·lícula Por qué se frotan la patitas (2006) d’Àlvaro Begines
2010-2011
- Un cafè? (BAT1) +info. Treball proposat: creació i producció d’un musical a partir de cançons preexistents. Es parteix de l’anàlisi crítica dels espectacles als que s’ha assistit: “Concert”, de Cor de teatre de Banyoles (Auditori de Girona, 10/11/2010) i “UAP 11” dels instituts de secundària de Girona (Teatre de Girona, 27/01/2011); i dels aprenentatges realitzats en el 1r trimestre.
2011-2012
- Deeses i jardins (BAT1) +info. Treball proposat: creació i producció d’un musical inèdit, tant el guió com les cançons.
2012-2013
- Percussió-Fusió (ESO1Alt). Les percussions corporals i el ritme del djembé dialoguen i interactuen per explicar que la música és un mitjà de comunicació que permet aglutinar col·lectius diferents.
- Epidèmia rítmica: C2. Acció, reacció, rePERCUSSIÓ (ESO2Alt). +info. Creació i producció d’una composició musical narrativa a base de percussions corporals i objectes quotidians.
- Liberty Club (ESO4B) +info. Creació i producció d’un musical inèdit basat en temes preexistents de jazz i de rock.
- Tu si que sones! (ESO4C) +info. Creació i producció d’un musical inèdit basat en el programa televisiu “Tu si que vales” en el que s’utilitzen temes preexistents de jazz i de rock.