Junkaràdio. La ràdio de la nostra escola

CURS 2010-2011

Hola! Ja som aquí un altre curs! Ara ja en sabem una mica més de ràdio!Ja és el tercer any i us convidem a ser els nostres oients en cadascuna de les nostres emissions i que gaudiu d’elles tant com nosaltres en realitzar-les. Ah!Si teniu quelcom a dir, ja ho sabeu, esteu convidats

EMISSIÓ 2

EMISSIÓ 3

EMISSIÓ 4

EMISSIÓ 5

23 thoughts on “Junkaràdio. La ràdio de la nostra escola

1. Sr WordPress

Hola, això és un comentari.
    Per a esborrar un comentari, inicieu la sessió i mireu-vos els comentaris dels articles. Allí hi trobareu l’opció d’editar-los o eliminar-los.

2. Família Aranda Cordón

Hola, ens ha agradat molt la vostra emissió. Es nota que ja teniu “tablas” en això de la ràdio. Us animen a continuar amb moltes emissions més. Ànims campions i campiones!

3. Pol

Hola nois i noies!

Sóc en Pol, un exalumne. Pel que he escoltat, veig que teniu força ganes de fer més emissions. Us desitjo el millor en tot el que feu i, als de cinquè, que s’han incorporat novament, ja us dic que aquesta experiència és molt divertida i l’haureu d’aprofitar molt, perquè segurament, només a 6è tornareu a repetir la ràdio. Que us vagi molt bé el curs a tots!

Pol Rosell

4. Marta Arlandis

Hola a toots!
    sóc una ex-alumna que ara va a 2n d’ESO.
    M’encanta la vostre ràdio i la cançó.
    Per qué toot aixó no es feia quan jo estava al juncadella ? tssséé.. es injust xDD

un petonet, ja us vindré a visitar algun dia ! 🙂
    records al Jonathan, al Juan, a la SUPER BEGO, a la maite i a les monitores de menjador !

UN PETÓ I BON NADAL! ^^

5. David Boladeras

Hola a tothom!!! Ja fa molt de temps que vaig estar de “profe” per l’escola. Només era per felicitar-vos de tot cor, feu una feina fantàstica i espero que en gaudiu molt. Salutacions i una forta abraçada.

David Boladeras
    Canal Ferreri – Escola Ferrer i Guàrdia

6. Alex

M’ha agradat molt l’idea de fer una ràdio a l’escola i espero que quan m’envagi de l’escola encara la continueu fent.

7. Mireia 6è

Jo sóc una de les persones que fa ràdio i es molt divertit perque tots junts ens ho passem molt bé!!!!
    És una experiència inolvidable!!!
    Fer ràdio es fantàstic!!

8. yasmina de 4t-emili juncadella 2010

crec ke tenim sort de tenir uns companys y profes tan bons aki a l’escola emili juncadella perinformarnos y dir-nos coses a la radio.
    ho fan molrt be

SEGUIUI AIXÍ NOIS I NOIES!!!!!!!!

9. Júlia . S 6è

Jo he fet ràdio aquest curs, és super xulo !!!
    I en hu passem molt bé però ara donc la enorabona als meus companys de 6è k la fan
    i els i dic k hu feu molt beeeeee !!!

Una abraçada !!

10. Cristina

He escoltat totes les emissions y m’han agradat molt!!
    Sembleu nens molt llestos 🙂
    Una abraçada desde L’Estel

11. Anna Ferré

hola, sóc una exalumne de l’escola emili juncadella, i nomes volia dirvos, que a sigut una experiencia inolvidable fer ràdio!!!!!
    Espero que continueu fent ràdio

12. Alessandra

Hola, sóc una almna k anava a aquesta escola i volia felicitar a tots els alumnesk han fet radio i dir lis k aprofitin la ocasió per k sera de les poques vegades que tornareu a fer radio amb els vostres companys. Recomano la radio per a tothom es molt divertit!!!!!!!!!!!!!
    felicitats junkis!!!!!

13. Viktoria Kalnova

Es una passada!! Jo sóc una de les colaboradores d’aquesta emissió !! M’ha encantat grabarla!!

14. erika

es tan divertit fer ràdio a l’escola!!!!!!!!!!!!:$

al principi fa una mica de vergonya k altra gent et senti peró despres t’agrada molt.(aixó es el k em passa a mi jijiji;)