Video digital en la Web 2.0
Activitat 10: Falca a Blip.tv
He fet el video però em sembla que m’he passat de temps. Ho sento. Els dos actors volien la seva “quota de pantalla”. Aquí el teniu.
Video digital en la Web 2.0
Activitat 10: Falca a Blip.tv
He fet el video però em sembla que m’he passat de temps. Ho sento. Els dos actors volien la seva “quota de pantalla”. Aquí el teniu.
Audio digital al web 2.0
Activitat 8: Cunya radiofònica a l’Evoca
Aquesta és la “notícia” que s’ha gravat pel curs.
Eines i aplicacions educatives del Web 2.0
Activitat 6: Crear i vestir un Bloc (blog)
Aquest bolc que estu veient és el resultat de l’activitat. Jo no tenia experiència prèvia. Després d’una setmana encara queda molta feina a fer. Mica en mica l’estic vestint.
Introducció a l’e-learning 2.0
Activitat 5: Proposta de projecte e-Twinning
Bona tarda,
Ja quasi estic al dia de les activitats que havia de fer. Asseguro que tinc la impressió que ha valgut la pena fer en dos dies la feina de tota la setmana. He pujat la meva proposta d’e-Twinning.
No sé si ve al cas però us faré una confidència: d’aquest tema dels e-twinning en sabia alguna cosa. Quan van iniciar-se 2004-2005 a Bruseles van cercar projectes que poguessin servir de models (good practice) pels futurs e-twinning i ves per on que es van fixar en un projecte que, tot i que era molt vell, un centre italià i un de català (ja veieu per on vaig) havien donat un caire més interessant. Doncs bé el nostre projecte The Image of the Other va ser reconegut com un dels deu exemples. L’he fet tres anys. El darrer any amb un centre de Sant Petersbourg. Allò és un altre Món…. Si voleu més informació ja sabeu on trobar-me.
Doncs bé en aquest projecte i en d’altres que he fet, teentour, sempre hem volgut donar un caire desenfadat a la relació profes-prjecte. Aquí teniu una mostra de las formes en que m’he i m’han mostrat els meus alumnes
imatge 1
imatge 2
imatge 3
J.J.Ortega
Presentació del Web 2.0
Activitat 4:
Dimarts 1 de juliol
Activitat 3: Perspectiva educativa 2.0
1ª part: La nostra responsabilitat educant pantalles. ?
La nostra responsabilitat educant en pantalles (1a part) J.J. Ortega:
Un estudi exhaustiu i minuciós el que ens has mostrat Andreu.
La responsabilitat en aquest tema és compartida: les indústries, els mitjans especialment públics, administracions, famílies i centres educatius. però ja sabem que “el que és del comú no és de ningú” Nosaltres, ensenyants tenim dues obligacions que implícitament ens delimitaran la nostra responsabilitat: Fer un ús responsable i eficaç de les TIC a la pràctica docent i incidir en la formació crítica de l’alumnat en mitjans.
a) Fer un ús responsable i eficaç de les TIC a la pràctica docent: El professorat, nosaltres som una mostra, s’ha de posar al dia en TIC i l’administració educativa hauria de facilitar recursos: formació, maquinari i programari específic i no confiar en el voluntarisme i la dedicació que actualment, no sé si vosaltres penseu el mateix, estan a l’abast d’una part minoritària del professorat.
b) Incidir en la formació crítica de l’alumnat en mitjans. L’ús, mal ús i abús que fan els nostres alumnes de les pantalles no és responsabilitat nostra. Sí que ens hem de sentir obligats incidir en la seva formació crítica. L’antiga LOGSE ens permetia seguir crèdits variables de publicitat, cinema, etc… Amb l’actual LOE possiblement estem “restringits” a unes competències bàsiques transversals diluint possiblement la incidència i responsabilitat. L’àrea de tecnologia i especialment la tutoria han de posar en joc les seves possibilitats actuals.
2ª part: La nostra responsabilitat educant pantalles. ?
Penjat a Voicethreat-Gtric com a comentari audio
Dilluns 30 de Juny
Activitat 1: Questionari inicial
No s’ha pogut omplir per arribar tard.
Activitat 2: Perfil i presentació oficial ?
Dimarts 8 de Juliol
Imatge digital al Web 2.0
Activitat Imatge:
Aquest curs vaig decidir alliberar-me unes hores a la setmana de les pressions del dia a dia i fer dos cursos per aprofundir en el coneixement dels ocells de l’Hospitalet (treballo a l’H). Primera pregunta: Hi ha ocells a l’Hospitalet? Puc dir que sí. Una prova són aquestes 10 fotografies que he fet durant les sortides als parcs i riu Llobregat. Tema: els ocells del Baix Llobregat.



Aquí tenim la triada per representar l’àlbum
He aconseeguit fer una presentació amb les 10 imatges de l’lbu. Es veuen?
Created with Admarket’s flickrSLiDR.