TASQUES A REALITZAR DURANT LA SETMANA DEL 15 AL 19 DE JUNY

Aquesta és l’última semana de curs. Aquí us deixem el treball a realitzar.

VIDEOCONFERÈNCIA DIMARTS 16 a les 10:00h (TOTA LA CLASSE)

VIDEOCONFERÈNCIA COMIAT 5è. DIVENDRES 19 a les 11:00h.

(Us arribarà una invitació a un Classroom que es dirà “Comiat de 5è”. L’heu d’acceptar abans de divendres). 

Ens trobarem les dues classes de 5è!!!!

QÜESTIONARI D’AUTOAVALUACIÓ: Sobre com us heu organitzat en aquesta situació de confinament i les dificultats que heu tingut. (El trobareu al Classroom de Català) És MOLT IMPORTANT omplir-lo. Teniu temps fins divendres 19. 

CATALÀ:

Lectura diària

Classroom:

  • Kahoot
  • Vocals O/U àtones 7
  • Vocal neutra A/E 14
  • Lèxic 26
  • Qüestionari d’autoavaluació

CASTELLÀ:

Classroom:

MATEMÀTIQUES:

Classroom: Kahoot

ENGLISH:  It’s almost summer, that means HOLIDAYS!!!

Watch this video: https://learnenglishkids.britishcouncil.org/speak/the-camping-adventure

Publicat dins de General | Deixa un comentari

TASQUES A REALITZAR DURANT LA SETMANA DEL 8 AL 12 DE JUNY

VIDEOTUTORIA: DIMARTS 9 de JUNY a les 9:00h (TOTA LA CLASSE)

CATALÀ:

Lectura diària

Classroom:

  • Comprensió oral: “El xacal i el cocodril” (Una mà de contes).
  • Lèxic 25: De tot.
  • Les vocals O/U àtones 6.
  • La vocal neutra A/E 13.
  • El verb 6.
  • Síl·laba tònica 18.

Enllaç: Aventura’t amb l’ortografia – Els plurals.

CASTELLANO:

Classroom:

  • Comprensión oral: “Cómo se fabrican los caramelos duros”.
  • Palabras compuestas 3.
  • Numerales 5.
  • Preposiciones 3
  • Ortografía 24: M y N delante de consonante.
  • Ortografía 26: Diferencias catalán y castellano.

Enlace: Ortografía de la M

MATEMÀTIQUES:

Classroom:  

  • Nombres decimals 8, Monedes 9, Quinzet 25, De tot 23 i 24, Numeració 15.
  • AcTRivitat8:  Sèries de color. Dilluns: vídeo i repte. Dimecres:  vídeo amb la solució i nou repte. Divendres: vídeo amb la solució.

MEDI:

CONCURS: REPTES NATURALISTES DES DE LA FINESTRA

Classroom: 

  • La Prehistòria: L’art.
  • Diferents enllaços per treballar la prehistòria.

MÚSICA:

Després d’haver treballat Beethoven espero que sàpigues reconèixer les melodies que escoltaràs. Si necessites ajuda només has d’anar al bloc de música on parla de Beethoven.

https://blocs.xtec.cat/musicaescola/2020/05/18/ludwig-van-beethoven/ 

https://es.liveworksheets.com/uh554966de (envia’m la resposta a jfigue@jor.cat)

ANGLÈS:  OXFORD BOOKS BLINKLEARNING

UNIT 4: AT THE JOB FAIR

CLASS BOOK: page 46  Lesson 8 Language Review & Communication

  • 1  Listen to Jack and his mum. WHich 5 jobs do they mention? (Click on the tick) Play the game Gap-fill. 
  • 2 Listen again. Read and write the missing words. (Click on the tick)
  • 4 Read the article and say the verbs in the past simple.
  • 5 Watch the video. 

ACTIVITY BOOK : page 45 Lesson 8 Language Review & Communication

  • 1 Write the name of the job. Rewrite the sentences in the negative. (Click on the tick)
  • 2 Complete the sentences using affirmative or negative verbs in the past.  (Click on the tick)
  •  3 Listen and tick the box. There is 1 example. Exam practice. (Click on the tick).

 TREBALL AMPLIACIÓ: 

  •  Do this activity: 

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Summer_vocabulary/Summer_holidays_-_crossword_bv8166ms

RECORDEU QUE EL DIMECRES ÉS L’ÚLTIM DIA AMB LA GRACE PER A 5è A !!!!!

 

Publicat dins de General | Deixa un comentari

TASQUES A REALITZAR DURANT LA SETMANA DEL 2 AL 5 DE JUNY

VIDEOTUTORIA DIMARTS 2 de JUNY: parlarem de la cooperativa.

CATALÀ:

Lectura diària.

Classroom:

  • Expressió escrita: Abracen arbres a Islàndia.

CASTELLÀ: 

Classroom:

  • Expresión escrita: Instrucciones de mi juego de material reciclado. 
  • Comprensión lectora: “¿De verdad?”

MATEMÀTIQUES:

Classroom:  

  • Nombres decimals 7, Monedes 8, Quinzet 24, Càlcul mental 24, De tot 22 i Numeració 15.
  • AcTRivitat7:El quadrat màgic de Dürer. Dimarts: vídeo i repte. Dimecres:  vídeo amb la solució i nou repte. Divendres: vídeo amb la solució.

MEDI:

CONCURS: REPTES NATURALISTES DES DE LA FINESTRA

Classroom: 

  • La Prehistòria: L’alimentació.
  • Diferents enllaços per treballar la prehistòria.
  • KAHOOT: juguem una estona.
  • Activitats: Escola verda i Dia Mundial del Medi Ambient https://youtu.be/4iIAtXRXW2Q  (Es van publicar divendres 29 d’abril i s’han d’entregar abans de divendres 5 de juny).

MÚSICA:

Per celebrar el dia mundial del medi ambient (5 de juny) us proposo aprendre una cançó: No ens desdibuixeu

I si voleu la podeu cantar el divendres 5 de juny a les 11h del matí. 

https://es.liveworksheets.com/xs659790oh

ENGLISH: OXFORD BOOKS BLINKLEARNING

UNIT 4: AT THE JOB FAIR

CLASS BOOK: page 45  Lesson 7 Song & Skills.

    • 1  Watch the video. 
    • 2 Read the song. What do Jack and Lisa want to do? Listen and check. (Per escriure les respostes han de clicar al tick que hi ha al costat de l’enunciat).
    • 3 Sing. Do you like the song? Use these words. (Per escriure les respostes han de clicar al tick que hi ha al costat de l’enunciat).
    • 4 Listen and repeat. Play the game: Phonics matching
    • 5 Listen and repeat the tongue twister.

ACTIVITY BOOK : page 44 Lesson Song & Skills.

  • 1 Read and circle the correct word. Listen and check. (Per escriure les respostes heu de clicar al tick que hi ha al costat de l’enunciat).

Check this website with some other tongue twisters:

https://learnenglishkids.britishcouncil.org/tongue-twisters

Try to learn some of them!!

 TREBALL AMPLIACIÓ: 

RECORDEU QUE ELS DIMECRES TENIU LA CONNEXIÓ AMB LA GRACE, CADA GRUP SEMPRE EL MATEIX HORARI.

 

Publicat dins de General | Deixa un comentari

VIDEOCONFERÈNCIA DIMARTS 2 DE JUNY

Les tutores de 5è continuem amb les videoconferències en petit grup amb alumnes per poder-los tutoritzar i acompanyar en diferents vessants: emocional, curricular, …

US ESPEREM DIMARTS!

RECORDEU QUE PARLAREM DE LA COOPERATIVA!

CLASSE DE 5è A

CLASSE DE 5è B

 

Publicat dins de General | Deixa un comentari

VIDEOCONFERÈNCIA DIMARTS 26 DE MAIG

Les tutores de 5è continuem amb les videoconferències en petit grup amb alumnes per poder-los tutoritzar i acompanyar en diferents vessants: emocional, curricular, …

US ESPEREM DIMARTS!

RECORDEU QUE LLEGIREM ELS CONTES QUE HEM ESCRIT!

CLASSE DE 5è A

CLASSE DE 5è B

Publicat dins de General | Deixa un comentari

TASQUES A REALITZAR DURANT LA SETMANA DEL 25 AL 29 DE MAIG

VIDEOTUTORIA DIMARTS 26 de MAIG: llegirem els contes que hem escrit.

CATALÀ:

Lectura diària.

Classroom:

  • Comprensió lectora: “Els arbres”.

  • Lèxic 24: Precisió lèxica.

  • Les vocals O/U àtones 5.

  • La vocal neutra A/E 12.

  • El verb 5.

  • Síl·laba tònica 17.

Enllaços:

CASTELLANO:

Classroom:

  • Comprensión oral: “Cómo se fabrican las galletas Oreo”.

  • Ortografía 23: Palabras terminadas en -y.

  • Numerales 4.

  • Preposiciones 2.

  • Palabras compuestas 2.

Enlaces:

MATEMÀTIQUES:

Classroom:

  • Nombres decimals 6, Monedes 7, Quinzet 23, Càlcul mental 23, De tot 21 i Numeració 14.

  • Seguim treballant “Els nombres decimals” amb els enllaços que trobaràs al Classroom.

  • AcTRivitat6: QUELIs: rellotges i triangles. Dilluns: vídeo i repte. Dimecres:  vídeo amb la solució i nou repte. Divendres: vídeo amb la solució.

  • KAHOOT: juguem una estona.

MEDI:

CONCURS: REPTES NATURALISTES DES DE LA FINESTRA

Classroom:

  • La Prehistòria: L’habitatge.

  • Diferents enllaços per treballar la prehistòria.

MÚSICA:

Us proposo  un treball de ritmes i un dictat rítmic on heu de relacionar amb fletxes el ritme que escolteu.

https://es.liveworksheets.com/zf546153al

(envia’m la resposta a  jfigue@jor.cat)

ENGLISH: OXFORD BOOKS BLINKLEARNING

UNIT 4: AT THE JOB FAIR

CLASS BOOK: page 44   Lesson 6 Story, Grammar & Communication.

  • 1 Read and say. Find the answers in the story. (Per escriure les respostes han de clicar al tick que hi ha al costat de l’enunciat).
  • 2 Beat the clock. How many sentences can you say in 3 minutes? Then, click on the game symbol (Multiple choice). Take a look at the chart “All about grammar”.
  • 3 Read and say in the past. Correct the sentences. 

ACTIVITY BOOK : page 43 Lesson 6 Story, Grammar & Communication

  • 1 Listen and number the picture. (Per escriure les respostes heu de clicar al tick que hi ha al costat de l’enunciat).
  • 2 Complete the sentences with the verb IN THE PAST. Order the sentences. (Per escriure les respostes heu de clicar al tick que hi ha al costat de l’enunciat).
  • 3 Write sentences about what you and your family did last week. (Per escriure les respostes heu de clicar al tick que hi ha al costat de l’enunciat).

REMEMBER TO SEND ME YOUR PHOTO FOR GRACE!!!!

RECORDEU QUE ELS DIMECRES TENIU LA CONNEXIÓ AMB LA GRACE, CADA GRUP SEMPRE EL MATEIX HORARI.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

TASQUES A REALITZAR DURANT LA SETMANA DEL 18 AL 22 DE MAIG

VIDEOTUTORIA DIMARTS 19 de MAIG.

CATALÀ:

Classroom:

Qüestionaris: Vocals O/U àtones – 4,  El verb – 4

CASTELLANO:

Cuestionarios: Ortografía 22: Palabras terminadas en -y 

                          Los numerales – 3

                          Preposiciones – 1

                          Palabras compuestas – 1

Comprensión lectora: “La danza de las abejas”.

Enlaces: Palabras derivadas con prefijos

                Palabras derivadas con sufijos

                La Y y la LL

                Pronombres personales

MATEMÀTIQUES:

Classroom:  

  • Nombres decimals 5, Monedes 6, Quinzet 22, Càlcul mental 22, De tot 22 i Numeració 13.
  • Seguim treballant “Els nombres decimals” amb els enllaços que trobaràs al Classroom.
  • AcTRivitat5: El ball de màscares. Dilluns: vídeo i repte. Dimecres:  vídeo amb la solució i nou repte. Divendres: vídeo amb la solució.

MEDI:

CONCURS: REPTES NATURALISTES DES DE LA FINESTRA

Classroom: La Prehistòria: El foc.

MÚSICA:

Us convido a visitar el bloc de música de l’escola on hi ha un article de Beethoven.

Podeu fer aquesta fitxa: https://es.liveworksheets.com/ro455374fb

(Envieu-me-la al correu jfigue@jor.cat)

ENGLISH:  OXFORD BOOKS BLINKLEARNING

UNIT 4: AT THE JOB FAIR

CLASS BOOK: page 42-43 Story “Marie Curie: A life in Science” Lesson 5

    • 1 Watch the story. 
    • 2 Read and listen. Find the words in the biography. Click on the game symbols (1 New Flashcards and 2 Game: Snap)
    • 3 Correct the sentences. (Per escriure les respostes han de clicar al tick que hi ha al costat de l’enunciat).
    • 4 Listen to Jack and his friends. What did you think about the story? (Per escriure les respostes han de clicar al tick que hi ha al costat de l’enunciat).

ACTIVITY BOOK : page 42 Lesson 5

  • 1 Read and complete Lisa and Jack’s review ot the story. (Per escriure les respostes heu de clicar al tick que hi ha al costat de l’enunciat).
  • 2 What did you think about the story? Circle a word and complete your review. (Per escriure les respostes heu de clicar al tick que hi ha al costat de l’enunciat).
  • 3 Do you work hard to make your dreams come true? Circle YES or No. Write. (Per escriure les respostes heu de clicar al tick que hi ha al costat de l’enunciat).
  • To make your dreams come true = fer els teus somnis realitat.

 TREBALL AMPLIACIÓ: 

  • Do the following activity to review verb TO BE present and past tense:

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Verb_to_be/Ironame_island_ln33951ur

Quan les acabis recorda que has de CLICAR TERMINADO i aquí triar l’opció “ enviar las respuestas a mi profesor” on escrius el teu nom, la teva classe i el meu email:  bocana@jor.cat

  • You can read this story:

https://www.storyberries.com/bedtime-stories-the-day-mum-became-a-monster-free-books-online/

RECORDEU QUE ELS DIMECRES TENIU LA CONNEXIÓ AMB LA GRACE, CADA GRUP SEMPRE EL MATEIX HORARI.

 

 

Publicat dins de General | Deixa un comentari

VIDEOCONFERÈNCIA DIMARTS 19 DE MAIG

Les tutores de 5è continuem amb les videoconferències en petit grup amb alumnes per poder-los tutoritzar i acompanyar en diferents vessants: emocional, curricular, …

US ESPEREM DIMARTS!

CLASSE DE 5è A

CLASSE DE 5è B

Publicat dins de General | Deixa un comentari

TASQUES A REALITZAR DURANT LA SETMANA DEL 11 AL 15 DE MAIG

VIDEOTUTORIA DIMARTS 12 de MAIG.

CATALÀ:

Lectura diària

Lectura del conte “ARTISTA DE COLORS”.

Classroom:

QÜESTIONARIS: El verb 3, Lèxic 22, Síl·laba tònica 15, O/U àtones 3,  Comprensió oral: “El naixement dels cavalls marins” (Una mà de contes).

Enllaços:

CASTELLANO:

Classroom:

  • Expresión escrita: Descripción de una imágen.
  • Palabras homófonas – 6
  • Los numerales – 2

MATEMÀTIQUES:

Classroom:  

  • Nombres decimals 4, Monedes 5, Quinzet 21, Càlcul mental 21, De tot 21 i Numeració 12.
  • Seguim treballant “Els nombres decimals” amb els enllaços que trobaràs al Classroom.
  • AcTRivitat4: Mesos i pams. Dilluns: vídeo i repte. Dimecres:  vídeo amb la solució i nou repte. Divendres: vídeo amb la solució. 

MEDI:

CONCURS: REPTES NATURALISTES DES DE LA FINESTRA

Classroom:

  • La Prehistòria: La fauna.

MÚSICA

UNIT 4: AT THE JOB FAIR

CLASS BOOK: page 41 Lesson 4

    • 1 Watch and do the quick quiz. 
    • 2 Read and listen. What countries were the artists from? . (Per escriure les respostes han de clicar al tick que hi ha al costat de l’enunciat). Remember to use the PAST TENSE ( Kandinsky was from…
    • 3 Read again and answer. (Per escriure les respostes han de clicar al tick que hi ha al costat de l’enunciat).

ACTIVITY BOOK : page 41 Lesson 4

    • 1 Read and complete the definitions. (Per escriure les respostes heu de clicar al tick que hi ha al costat de l’enunciat).
    • 2 Look at the paintings and write the painting style. Use Activity 1 to help you. (Per escriure les respostes heu de clicar al tick que hi ha al costat de l’enunciat).
    • 3 Choose 1 painting from Activity 2 and write about it.  (Per escriure les respostes heu de clicar al tick que hi ha al costat de l’enunciat).
    • 4 Make a cubist portrait. Complete the information about your portrait. (Per escriure les respostes han de clicar al tick que hi ha al costat de l’enunciat). When you finish your cubist portrait take a photo and send it to me (bocana@jor.cat).

 TREBALL AMPLIACIÓ: OPCIONAL

When you finish, send it to me bocana@jor.cat

  • Play the ART KAHOOT that you have on Google classroom!

RECORDEU QUE ELS DIMECRES TENIU LA CONNEXIÓ AMB LA GRACE, CADA GRUP SEMPRE EL MATEIX HORARI.

 

 

Publicat dins de General | Deixa un comentari

VIDEOCONFERÈNCIA DIMARTS 12 DE MAIG

Les tutores de 5è continuem amb les videoconferències en petit grup amb alumnes per poder-los tutoritzar i acompanyar en diferents vessants: emocional, curricular, …

US ESPEREM DIMARTS!

CLASSE DE 5è A

CLASSE DE 5è B

Publicat dins de General | Deixa un comentari