TREBALL MANIPULATIU – Aula SIEI

Benvolgudes famílies,

Els nens i nenes de la classe dels planetes estem treballant les diferents àrees mitjançant l’ús de materials manipulatius dels quals disposem a l’aula SIEI.

Tot això ens permet un aprenentatge dinàmic, participatiu i motivador fent que els alumnes s’impliquin en el seu propi procés d’aprenentatge. L’alumne no només executa sinó que també pensa, crea i relaciona.

A continuació teniu un recull de fotografies. Feu Clic aquí

Esperem que ús agradi!

Isabel i David

Classe dels Planetes i l’aula ordinaria

Benvolgudes famílies,

Els nens i les nenes de la classe dels Planetes assisteixen algunes estones a l’aula ordinaria amb la resta de companys, en aquestes sessions es treballa de manera manipulativa, adaptant les sessions a les necessitats educatives especials de cada alumne, mitjançant diferents materials que tenim a l’escola.

A la classe dels Planetes també realitzem activitats manipulatives amb l’ajuda de la mestra d’educació especial i l’educador.

Aquí un recull d’algunes de les fotos dels nens i nenes en les diferents aules de l’escola.

Molt atentament,

Feu clic a la imatge!

Podeu veure les fotos fent clic aquí

Isabel i Albert

LA CLASSE DELS PLANETES

Benvolgudes famílies,

Avui inaugurem el Bloc de l'aula SIEI de la nostra escola!

Aquí publicarem algunes de les activitats i projectes que realitzarem al SIEI.

Aquest curs som la Classe dels Planetes, hem començat amb l'elaboració d'un mural del Sistema Solar que penjarem al nostre passadís.

Feu clic aquí per veure un àlbum de fotos.

Feu clic a la imatge!

Estem gaudint molt d'aquest projecte!

Fins aviat!

Isabel