BÀSQUET!!!!
Aquest trimestre hem estat aprenent com encistellar, ens va costar una mica, no teníem força o no apuntàvem però ara ho fem, sembla que volem!!
Mireu quines fotos no toquem el terra!!
BÀSQUET!!!!
Aquest trimestre hem estat aprenent com encistellar, ens va costar una mica, no teníem força o no apuntàvem però ara ho fem, sembla que volem!!
Mireu quines fotos no toquem el terra!!
Hello everyone!
The other day our class acted out the story about Mulan a Chinese girl who fought for China.
It has been very funny for us because we have been learning while we were having fun.
Have a look and enjoy it!!!
4rt. A
Aquest trimestre hem estat treballant el pintor i escultor Romero Britto.
Hem pintat, hem fet dibuixos basant-nos en la seva técnica i ara finalment, hem creat unes màscares que han quedat molt bé, gràcies als nostres artistes!!!
A classe hem començat a treballar l’auca, seguint la consigna “Cuinem un món millor” l’eix transversal d’aquest curs a l’escola. Ens hem centrat en els hàbits saludables , hem après què és una auca i com fer-ne una mitjançant els rodolins.
El grup d’acollida de la classe ha fet la seva pròpia auca seguint el mateix model.
Un cop acabada la seva auca, cada grup va decidir com representar-la en un vídeo. Un dels grups va escollir dir els rodolins entre tots i totes en veu alta mentre feien gestos que ajudaven l’explicació d’aquesta. L’altre grup, va decidir dir-los de forma individual i sense gestos.
Feu clic aquí per veure el resultat final.
Esperem que us agradi!
The other day, we went shopping in our classroom. There, we improvised a situation in which we could either sell or buy some objects which were exposed on the table and we had in front of us.
The activity consisted on performing a role-play in which we were asked to took the role of a customer and a shop assistant. Therefore, to realise the activity we asked some questions related to the prices and the shopping vocabulary that we had learnt in class before.
If you want to see the video-performances, click here.
MASCARETES 4rt B
Aquesta setmana hem fet unes màscares per guarnir l’escola per Carnestoltes, seguint la tècnica del collage.
Hem pintat la silueta d’una màscara amb ceres, hem envernissat perquè quedi brillant, hem enganxat elements facials amb retalls de revistes i hem posat purpurina de colors per acabar-li de donar un toc festiu.
Ens han quedat molt divertides!!!
https://photos.app.goo.gl/LrZRnqNguhheDUQs8
Experts en medi social 3rB
A la classe de 3er B, durant les sessions de Medi Social, hem elaborat uns posters per penjar a la classe sobre el tema que estem estudiant: els diferents tipus de relleu.
Primer ens hem organitzat per grups i desprès cada membre s’ha especialitzat en un tipus de terreny (muntanya, costa alta i baixa i plana).
Un cop hem decidit quina informació i quines imatges volem afegir, els experts s’han reunit per especialitats amb nous grups per acabar de fer els pòsters i penjar-los a la classe.
Han quedat genial i els alumnes han après molt!
Guille Lledó
Benvolgudes famílies,
Amb molta alegria i plens d’il·lusió us presentem les actuacions dels alumnes de 3r i 4t de primària del Josep Janés en el Concert de Nadal 2020. A més a més de les nadales veureu que els nostres petits músics ja fan grans progressos amb el Projecte Jazz Manouche, BRAVO!
Esperem que les gaudiu molt, molt i molt!
I per acabar, la nostra petita-gran sorpresa, trrrrrrrrrrrrrrrrr:
Atentament,
Equip de Mestres
Bon i meravellós dia!!!
Com cada dimecres, les dues primeres hores del matí, les destinem aprendre d’una manera diferent… TOTS JUNTS!!! Els grups interactius fan que els nostres alumnes aprenguin i reforcin coneixements treballats a classe d’una manera interactiva, a través de jocs cooperatius o resolent problemes, que els mestres han plantejat prèviament, perquè vagin en concordança amb el que estan treballant durant la setmana. Aquesta dinàmica els hi encanta als nostres alumnes perquè veuen que els conceptes i procediments que treballen els poden posar en pràctica!!!!
Una abraçada!!! Seguim treballant!!!!!
https://photos.app.goo.gl/fHijoYKkRwaNXecs
Marc Pagès i Guillem Lledó.