L’AUCA DE 4tA!

L’AUCA DE 4tA!

A classe hem començat a treballar l’auca, seguint la consigna “Cuinem un món millor” l’eix transversal d’aquest curs a l’escola. Ens hem centrat en els hàbits saludables , hem après què és una auca i com fer-ne una mitjançant els rodolins.

El grup d’acollida de la classe ha fet la seva pròpia auca seguint el mateix model. 

Un cop acabada la seva auca, cada grup va decidir com representar-la en un vídeo. Un dels grups va escollir dir els rodolins entre tots i totes en veu alta mentre feien gestos que ajudaven l’explicació d’aquesta. L’altre grup, va decidir dir-los de forma individual i sense gestos. 

 

Feu clic aquí per veure el resultat final.

Esperem que us agradi!

LET’S GO SHOPPING WITH 4tA!

LET’S GO SHOPPING WITH 4tA!

The other day, we went shopping in our classroom. There, we improvised a situation in which we could either sell or buy some objects which were exposed on the table and we had in front of us.  

The activity consisted on performing a role-play in which we were asked to took the role of a customer and a shop assistant. Therefore, to realise the activity we asked some questions related to the prices and the shopping vocabulary that we had learnt in class before. 

If you want to see the video-performances, click here.

MASCARETES 4rt B

MASCARETES 4rt B

Aquesta setmana hem fet unes màscares per guarnir l’escola per Carnestoltes, seguint la tècnica del collage.

Hem pintat la silueta d’una màscara amb ceres, hem envernissat perquè quedi brillant, hem enganxat elements facials amb retalls de revistes i hem posat purpurina de colors per acabar-li de donar un toc festiu.

Ens han quedat molt divertides!!!

https://photos.app.goo.gl/LrZRnqNguhheDUQs8

 

Experts en medi social 3rB

Experts en medi social 3rB

A la classe de 3er B, durant les sessions de Medi Social, hem elaborat uns posters per penjar a la classe sobre el tema que estem estudiant: els diferents tipus de relleu.

Primer ens hem organitzat per grups i desprès cada membre s’ha especialitzat en un tipus de terreny (muntanya, costa alta i baixa i plana).

Un cop hem decidit quina informació i quines imatges volem afegir, els experts s’han reunit per especialitats amb nous grups per acabar de fer els pòsters i penjar-los a la classe.

Han quedat genial i els alumnes han après molt!

Guille Lledó

 

 

https://photos.app.goo.gl/oZnxib81wzYg31p39

Concert de Nadal 2020 [3r i 4t]

Benvolgudes famílies,

Amb molta alegria i plens d’il·lusió us presentem les actuacions dels alumnes de 3r i 4t de primària del Josep Janés en el Concert de Nadal 2020. A més a més de les nadales veureu que els nostres petits músics ja fan grans progressos amb el Projecte Jazz Manouche, BRAVO!

Esperem que les gaudiu molt, molt i molt!

3rA, 3rB i 3rC. https://youtu.be/aK5bgBmUMQ0

3rA JAZZ MANOUCHE. https://youtu.be/Yi-yYaU44z0

3rB JAZZ MANOUCHE. https://youtu.be/6ysobYp4j5Y

3rC JAZZ MANOUCHE. https://youtu.be/q7cTB7YwSoE

 

4tA, 4tB i 4tC. https://youtu.be/445s7xf-UQM

4tA JAZZ MANOUCHE. https://youtu.be/pqevidxL-bA

4tB JAZZ MANOUCHE. https://youtu.be/CDcLP5PS1Gs

4tC JAZZ MANOUCHE. https://youtu.be/MubqcHf2p5s

I per acabar, la nostra petita-gran sorpresa, trrrrrrrrrrrrrrrrr:

L’actuació dels Mestres! https://youtu.be/JHPKecgX2A4

Atentament,

Equip de Mestres

Grups interactius 3r B

Bon i meravellós dia!!!

Com cada dimecres, les dues primeres hores del matí, les destinem aprendre d’una manera diferent… TOTS JUNTS!!! Els grups interactius fan que els nostres alumnes aprenguin i reforcin coneixements treballats a classe d’una manera interactiva, a través de jocs cooperatius o resolent problemes, que els mestres han plantejat prèviament, perquè vagin en concordança amb el que estan treballant durant la setmana. Aquesta dinàmica els hi encanta als nostres alumnes perquè veuen que els conceptes i procediments que treballen els poden posar en pràctica!!!!

Una abraçada!!! Seguim treballant!!!!!

https://photos.app.goo.gl/fHijoYKkRwaNXecs

Marc Pagès i Guillem Lledó.