Activitat de Collage a 4tB

El passat 27 de maig vam acomiadar la nostra alumna de pràctiques. la Maria, fent una activitat de conclusió relacionada amb el collage. Els nostres alumnes van exposar les seves obres culturals i van fer una explicació relacionada amb els elements culturals del seu país.

Per veure l’àlbum, cliqueu a la foto.

Mercabarna 4t –> 5 al dia

El passat 13 de maig, els alumnes de 4t vam visitar el Mercat de fruites i verdures de Mercabarna.

Primer de tot, vam deixar les motxilles i els monitors van fer una petita explicació dels principals grups d’aliments. En aquesta activitat ens centraven a la fruita i verdura, és per això que vam recórrer les naus del Mercabarna i ens ensenyaven moltes fruites desconegudes en el nostre país.

Per acabar ens van donar a tastar diferents tipus de fruites i verdures per reconèixer el seu gust, vam riure molt!

Per dinar, ens van convidar a una deliciosa amanida amb suc natural de plàtan, maduixa i taronja, que acompanyat amb el nostre entrepà i/o dinar ens va venir de perles; per postres van donar-nos una terrina de fruites tallades boníssima.

Finalment, ens van fer un joc de reciclatge per recollir correctament els nostres residus.

Ens ho vam passar molt bé!

Aquí us deixem una petita mostra del nostre dia. Si voleu veure l’àlbum sencer, cliqueu aquí.

4t – Chromebooks

Bon dia,

els nens i nenes de 4t s’estan fent tots uns experts en noves tecnologies. Durant aquest curs, especialment en grups interactius, s’estan fent servir els chromebooks per a realitzar algunes activitats online. L’alumnat es mostra molt motivat i ja estan adquirint certa destresa i autonomia. S’ho passen d’allò més bé!

Per veure algunes fotografies d’una de les sessions feu click aquí o a la següent imatge.

Grups interactius – Divisions de dues xifres

Victòria i Mari

Preparem la disfressa de Carnestoltes a 4t!

Preparats per competir!

El matí del divendres 25 de febrer, la classe va preparar la disfressa que vam exhibir a la rua de la tarda.
Vam enganxar peixos, cavallets de mar i el dorsal amb el nom de cada nen/a.
Ens ho vam passar genial!
Aquí us deixem una petita mostra (cliqueu a la imatge de sota):

L’equip competidor

Exposició sobre els fòssils a l´Hospitalet

El dia 1 de desembre, vam anar a veure una exposició sobre fòssils a l’Hospitalet. Una monitora va explicar anècdotes sobre els animals i les plantes que va haver-hi fa anys a l’Hospitalet. Després d’aquesta explicació, vam fer un taller sensorial per experimentar com es troben els fòssils.

En l´enllaç podeu veure les fotos.

Roser i Cecilia