EMMCA 4RT

UNA EXCURSIÓ MUSICAL

Dijous 29 d’abril de 2021, els nens i nenes de 4rt vam anar a l’Escola Municipal de Música Centre de les Arts al barri del Gornal per fer diferents activitats.
Quan vam arribar, ens van rebre els mestres de Música. Primer vam esmorzar i en acabar, cada grup de 4rt va anar amb un mestre diferent a fer tallers diversos.
El primer que vam fer va ser jugar amb les notes musicals seguint diferents codis que marcava el mestre Albert.
Després amb la mestra Queralt, vam aprendre unes passes per ballar Jazz. Era divertit i vam gaudir força.
El darrer taller va consistir a seguir ritmes amb instruccions de percussió com el Djembé i el “cajón“.
Finalment, vam marxar cap a casa amb el record d’una experiència única.

Per veure totes les fotografíes podeu fer “Click” aquí

L’AUCA DE 4tA!

A classe hem començat a treballar l’auca, seguint la consigna “Cuinem un món millor” l’eix transversal d’aquest curs a l’escola. Ens hem centrat en els hàbits saludables , hem après què és una auca i com fer-ne una mitjançant els rodolins.

El grup d’acollida de la classe ha fet la seva pròpia auca seguint el mateix model.

Un cop acabada la seva auca, cada grup va decidir com representar-la en un vídeo. Un dels grups va escollir dir els rodolins entre tots i totes en veu alta mentre feien gestos que ajudaven l’explicació d’aquesta. L’altre grup, va decidir dir-los de forma individual i sense gestos.

Feu clic aquí per veure el resultat final.

Esperem que us agradi!

LET’S GO SHOPPING WITH 4tA!

The other day, we went shopping in our classroom. There, we improvised a situation in which we could either sell or buy some objects which were exposed on the table and we had in front of us.

The activity consisted on performing a role-play in which we were asked to took the role of a customer and a shop assistant. Therefore, to realise the activity we asked some questions related to the prices and the shopping vocabulary that we had learnt in class before.

If you want to see the video-performances, click here.

MASCARETES 4rt B

Aquesta setmana hem fet unes màscares per guarnir l’escola per Carnestoltes, seguint la tècnica del collage.

Hem pintat la silueta d’una màscara amb ceres, hem envernissat perquè quedi brillant, hem enganxat elements facials amb retalls de revistes i hem posat purpurina de colors per acabar-li de donar un toc festiu.

Ens han quedat molt divertides!!!

Experts en medi social 3rB

A la classe de 3er B, durant les sessions de Medi Social, hem elaborat uns posters per penjar a la classe sobre el tema que estem estudiant: els diferents tipus de relleu.

Primer ens hem organitzat per grups i desprès cada membre s’ha especialitzat en un tipus de terreny (muntanya, costa alta i baixa i plana).

Un cop hem decidit quina informació i quines imatges volem afegir, els experts s’han reunit per especialitats amb nous grups per acabar de fer els pòsters i penjar-los a la classe.

Han quedat genial i els alumnes han après molt!

Guille Lledó