Sortida d’atletisme amb 6è

Bona tarda,

aquest dijous hem gaudit, tots els alumnes de 6è, d’una sortida esportiva al Complex Esportiu L’H Nord. Allà, el monitoratge de l’Atletisme Hospitalet, ens han fet un tast de diverses proves d’atletisme. Ha estat molt divertit i hem pogut veure i utilitzar material que es fa servir pels entrenaments diaris dels i les atletes.

Per veure les fotografies que hem fet durant la sortida podeu fer click aquí o a la imatge:

Jocs i reptes cooperatius

Bona dia a tothom,

des de l’àrea d’Educació Física veiem molt important potenciar la cooperació entre el nostre alumnat, ja que és un aspecte imprescindible per viure en una societat sana i és fàcilment transportable a la seva vida diària en qualsevol moment. Per aquest motiu, durant aquest inici de curs ens centrem en treballar la cooperació tenint en compte tres aspectes clau:

1. Comunicar-se de manera positiva.
  2. Ajudar-se quan cal.
  3. Buscar estratègies per assolir els objectius.

A Cicle Mitjà, estem treballant a partir de jocs cooperatius. Pel que fa a Cicle Superior, estem treballant a partir de reptes cooperatiu i el treball en grups estables.

Per poder veure una mostra de les sessions, podeu fer click aquí o a sobre de la fotografia.

Jocs cooperatius a 3r

CS – Sortida campionat tennis adaptat

Bona tarda,

el passat dimecres, l’alumnat de 5è i 6è va poder gaudir de la primera jornada del 5è torneig internacional de tennis en cadira de rodes. Es disputa a Barcelona del 18 al 22 de maig al Real Club de Polo.

Després de veure diversos partits, els nens i nenes van poder apropar-se als jugadors i van aconseguir els seus autògrafs.

Finalment, van anar a un parc proper on, rodejats d’arbres, van poder dinar amb tranquil·litat amb tots els seus companys.

Per veure les imatges de la jornada feu clic aquí o a la fotografia següent:

Partit de tennis en cadira de rodes.

Handbol amb 6è

Bon dia,

l’alumnat de 6è ha començat a conèixer un nou esport col·lectiu; l’handbol. Estan aprenent les normes de joc i acostumant-se a agafar bé aquesta pilota. Avui han acabat fent els primer llançaments.

Per veure algunes fotografies de la sessió feu click aquí o a la següent imatge:

Llançament d’handbol sense entrar a l’àrea

Xerrada d’esport adaptat amb 5è

Bona tarda,

avui dimecres, l’alumnat de 5è ha gaudit de la xerrada sobre l’esport adaptat de la mà d’en Monty.

Els nens i nenes han pogut conèixer de primera mà com ha jugat i participat en diverses competicions tant de natació adaptada, com tennis en cadira rodes i, actualment, de pàdel. Han visualitzat vídeos de diferents partits i categories i, a més, han vist una cadira convencional i una de competició.

Ja queda menys pel mes de maig, on tot el cicle superior anirem a veure el torneig de tennis en cadira de rodes organitzat al Club Polo.

Per poder veure algunes fotografies de la sessió feu click aquí o a la següent imatge:

Visualització d’un partit de tennis adaptat

6è – Espectacles Acrosport

Bona tarda,

durant el trimestre, l’alumnat de 6è ha estat preparant un petit espectacle d’Acrospot que han anat elaborant, grupalment, durant les sessions d’Educació Física. Per fi ha arribat el dia i aquí està el resultat final. Esperem que us agradi!

Per poder veure els vídeos de cada grup de treball podeu clicar aquí o a la imatge següent:

Figura de gran grup (5 components)

6è – Tennis en cadira de rodes

Bona tarda,

ahir, dimecres 6 d’abril, l’alumnat de 6è va poder gaudir d’una xerrada sobre l’esport adaptat i, més concretament, sobre el tennis en cadira de rodes.

Els nens i nenes van poder conèixer una persona, en Monty, que des de fa anys ha jugat i participat en diverses competicions tant de natació adaptada, com tennis en cadira rodes i, actualment, de pàdel. Els infants van poder veure una cadira convencional i una de competició i van estar fent preguntes d’allò que els sobtava.

Al mes de maig, tenim previst conjuntament amb 5è, anar a veure el torneig de tennis en cadira de rodes organitzat al Club Polo.

Per veure fotografies sobre la sessió podeu fer clic aquí o a la imatge següent:

Tennis en cadira de rodes en el món

Touch rugby amb 5è

Bon dia,

les nenes i els nens de 5è han començat a descobrir un nou esport col·lectiu anomenat touch rugby. És una variant del que coneixem com a Rugby però, sense contacte. L’únic contacte permès entre els oponents és quan el defensor treu el mocador a l’atacant per aturar el seu avenç al joc. Aquest haurà de deixar la pilota a terra perquè el seu company continuï amb l’atac. És un esport diferent i els està encantant!

Podeu veure algunes fotografies d’una de les sessions clicant aquí o a sobre de la següent imatge.

Touch rugby

Malabars amb 4t

Bon dia,

les nenes i els nens de 4t han començat a treballar els malabars. Aquesta activitats els aporta molt beneficis. Entre d’altres:

• Afavoreix la paciència.
  • Es treballa la constància.
  • Beneficia la seva concentració.
  • Aporta un desafiament arribant a una superació personal no basada en la competència.
  • Es treballa la coordinació ull-mà i el sentit del ritme.
  • Afavoreix la tolerància a la frustració.

Cliqueu aquí o a la imatge per veure algunes imatges d’una de les sessions.

Malabars amb mocadors

Acrosport amb 6è

Bon dia,

les nenes i els nens de 6è han començat la pràctica de l’acrosport. Aquesta activitat té múltiples beneficis ja que a la feina d’autonomia, la creativitat i la cooperació se li sumen moltes altres, com poden ser:

• El desenvolupament de la força muscular.
  • Contribueix a millorar la coordinació.
  • Afavoreix el control postural.
  • Afavoreix l’acceptació de les diferents composicions corporals.

Cliqueu aquí per veure una petita mostra d’una sessió.

Figura per parelles