Reptes cooperatius – 5è i 6è

Bon dia,

en aquest inici de curs, els nens i nenes de 5è i 6è estan treballant la cooperació a partir de petits reptes. En aquestes activitats treballen en petit grup i han d’intentar assolir un objectiu comú, tot utilitzant tres conceptes importants per la realització de qualsevol tasca grupal:

• Buscar estratègies per assolir l’objectiu.
  • Comunicar-se positivament amb el grup.
  • Ajudar-se si fos necessari.

A més, hem definit el nostre objectiu de curs:

Cliqueu aquí per veure una petita mostra d’algunes activitats realitzades els darrers dies.

Mari

Jocs cooperatius – 3r i 4t

Bon dia,

en aquest inici de curs, els nens i nenes de 3r i 4t estan treballant la cooperació a partir dels jocs. És molt important tenir tres conceptes ben presents a l’hora de realitzar qualsevol tasca grupal:

• Buscar estratègies per assolir l’objectiu.
  • Comunicar-se positivament amb el grup.
  • Ajudar-se si fos necessari.

Cliqueu aquí per veure una petita mostra d’algunes activitats realitzades els darrers dies.

Mari

Educació Física 2020

Des del departament d’educació Física de l’escola Josep Janés us volem comunicar que tot i les dificultats que ens presenta aquest nou curs, seguim treballant amb l’esport i l’activitat física prenent totes les mesures de seguretat possible.

La neteja i desinfecció del material utilitzat és present en totes les sessions, fent veure als nostres alumnes la importància que té una bona higiene per erradicar aquesta pandèmia que ens ha tocat viure.

Cliqueu aquí per veure alguns alumnes practicant bàsquet i desinfectant el material utilitzat.

2019- 5è i 6è fan Hockey

Bon dia,

La setmana passada els nens i les nenes de 5è i 6è van podeu gaudir d’una sessió d’hockey amb professionals de l’esport. La secció d’hockey del Futbol Club Barcelona va venir a l’escola per a realitzar diferents activitats amb els nostres alumnes. Va ser un primer contacte amb aquest esport minoritari i que ens va agradar moltíssim. Esperem repetir!

Us deixem l’enllaç amb un recull de diferents fotografies amb els alumnes i els diferents materials que hem creat! Podeu entrar clicant aquí.

Marc

2019 – 3r fa EF amb material reciclat!

Aquest final de segon trimestres hem estat aprofitant a Educació Física l’eix transversal que ens acompanya durant tot el curs: “El reciclatge”. Durant unes quantes sessions, els alumnes de tercer de primària de l’escola han portat diferents materials de casa per tal d’elaborar alguns objectes que ens han servit per passar-ho genial.

Hem pogut jugar amb:

• Indiaca: elaborat amb una bossa de plàstic i paper de diari.
  • Disc volador: elaborat amb cartró i cinta adhesiva (i molta paciència per retallar).
  • Taps d’ampolles: amb els taps de les ampolles hem jugat a fer carreres, al 3 en ratlla, a fer punteria…
  • “Yogurcesto”: amb un iogurt, paper de plata i un tros de llana, hem aconseguit crear una mini cistella per fer punteria.
  • “Tetrapala”: amb un cartró de llet o de suc, hem pogut crear una pala per poder fer diferents jocs amb pilotes de tennis.
  • Bitlles: elaborat amb ampolles d’aigua una mica plenes, i paper de diari embolicat amb cinta adhesiva.

Activitat Fundació Cruyff 2018 [5è]

Benvolgudes famílies,

el passat 13 de novembre vam rebre la visita a l’escola de la Fundació Cruyff. Ens van fer una petita xerrada a la biblioteca sobre les diferents discapacitats que podem patir i la importància de no tirar mai la tovallola per aconseguir els nostres objectius.  Un cop acabada la xerrada, ens vam posar a la pell d’aquells esportistes que pateixen alguna discapacitat ( ja sigui motriu, sensitiva o intel·lectual) per practicar esport. Aquí teniu un petit tastet de les activitats que vam fer!

Activitat Fundació Cruyff 18/19

Danses per acomiadar els alumnes de 6è

Enguany tota l’escola ha participat en una ballada de danses per acomiadar els alumnes de 6è.
A continuació podreu visualitzar les actuacions de cada curs, esperem que les gaudiu molt i molt.

Volem agrair l’organització d’aquest festival a totes les mestres d’Educació Infantil i especialment als mestres d’educació física: Àxel i Elena… Gràcies!

Bon estiu a tothom!

Aquí podeu veure un petit reportatge fotogràfic:
Comiat 6è 2018 - Danses