LA MARATÓ DE TV3: Malaties neurodegeneratives

dimecres 11 de gener de 2013

Un any més preparem la nostra participació a la Marató fent alguna falindoina per vendre el diumenge dia 15 de gener a la fira de Sant Llúcia de Sant Llorenç Savall. Els diners recaptats seràn per a la Marató de TV3.

Però, que vol dir malaties degeneratives? Per entendre-ho hem tingut la sort de poder comptar amb la Irene Marin que és una estudiant de medicina de sisè curs. Ens ha fet una xerrada per aclarir-nos les idees que tenim sobre aquesta malaltia i ho ha fet tan clarament que el joc final que ens havia preparat l’hem fet molt bé i hem arribat ràpidament a la neurona final!

Vols jugar??? Trobaràs el joc al final de la presentació.

Marató de TV3

dijous 12 de gener de 2013

Avui hem conegut un exalumne de l’escola; el Marc Calvet. Ha vingut a explicar-nos la seva malaltia. Ens ha parlat de com va anar descobrint-la. Ens ha mostrat les limitacions de la seva malaltia, però, al mateix temps hem pogut captar la seva energia i superació.  El que més ens ha entusiasmat és veure com ha aconseguit el seu somni: treballa a la universistat del que realment li agrada, el disseny audiovisual.
Marc Calvet
La falindòina està acabada! Us agrada? Doncs ja sabeu podeu comprar-la a la Fira de Sant Llúcia de Sant Llorenç Savall . Els diners que recaptem seran per la Marató i esperem es pugui investigar i trobar solucions a aquestes malalties.

falindoina2

Un comentari a “LA MARATÓ DE TV3: Malaties neurodegeneratives

  1. Quina feinada que heu fet només amb una setmana. Us felicito! Espero que us ho hagueu passat molt bé tot aprenent coses.
    Elisabeth

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *