PRESENTACIÓ

Benvingut/da al bloc Jo miro, jo veig. Aquest bloc serà un punt de trobada pels alumnes de 1er d’ESO de l’IES de Puig-reig (Berguedà) que cursen aquesta activitat alternativa.

En aquesta matèria l’objectiu és aprendre una mica de llenguatge audiovisual. Amb això pretenem poder ser crítics amb el que veiem en mitjans com la tele, internet o el cinema i alhora…aventurar-nos a crear els nostres propis missatges.

One thought on “Info

1. Jordina

noieta, tot això teu està molt currat, encara que tractant-se de tu, no te gaire mèrit, ets tant eficient i compatent que lo més gran es fa petit…t’he possat un enllaç als meus primers “pinitos” al blog dels alumnes de 1 i 2n , et sembla bé, ja l’hi donaras un cop d’ull i s’accepten tota mena d’esmenes , participació, correccions, idees,….per part teva o dels teus col.laboradors que tant gust hi han trobat (no n’hi ha per menys).. fins demá una abraçada. (ah!! no amaguis aquest comentari).