Archive for febrer, 2012

Carnestoltes 2012

0

Un any més hem celebrat el Carnestoltes a la nostra escola. El divendres vam venir tots disfressats dels diferents esports que estem treballant i vam omplir de color els carrers del poble. El nostre cicle ens vam disfressar de jugadors de voleibol, alpinistes pujant l’Everest, riders de freestyle i jugadors d’ hanbol. Cliqueu AQUI per veure le fotos.

Ordres de Carnestoltes

0

El dilluns passat, dia 13 de Febrer, va arribar el Carnestoltes amb les seves ordres. Durant tota la setmana vam haver de  complir-les. El dilluns vam haver de portar el cabell guarnit, el dimarts el nas pintat i unes ulleres marxoses, el dimecres vam venir a l’escola amb sabates diferents i un mitjó de cada color, el dijous amb una samarreta escrita i el divendres ens vam disfressar d’esportistes i vam fer una rua pel poble. Va ser una setmana molt divertida i ens ho vam passar molt bé.

Els de 4rt B es van fer algunes fotos:

El Febrer va começar i el dia 2 va nevar

0

Aquest any el Febrer va venir carregat de neu. 😀  El dia dos va nevar i tots van voler jugar amb la neu i fer-nos fotos. Tot el poble estava ben bonic. Però, la llàstima va ser que al migdia  ja no hi havia res. 😥

Els projectes del Cicle Mitjà (2)

8

A 4tA hem triat FREESTYLE (ski and snow) i a 4tB estem fent HANDBOL

Els projectes del Cicle Mitjà

0

Aquest trimestre hem començat el projecte dels esports.

A 3r A fem VOLLEYBOL

                                                                                                                                                     

Els de 3rB treballem l´ALPINISME

Go to Top