BENVINGUDA

folki

La funció d’aquest Bloc de Centre és centralitzar les activitats que volem mostrar mitjançant fotografies o videos.
La nostra intenció és que puguin aparèixer de manera ràpida, després d’una activitat el comentari curt i un enllaç cap al document gràfic corresponent.

• Pedro Diaz (4 anys)

Me parece una herramienta muy util que da a los padres una idea muy aproximada de las actividades del cole.
    Una aportación constructiva para que sea mas operativa, es mejorar el LINK a las fotos, pues ahora está en el mismo texto y no se aprecia y pasa desapercibido, una solución podria ser el mismo título.
    Felicidades por el bloc.

• carlota (4 anys)

m’agrada molt !
    aixó es molt bo per als pares

• Montserrat (4 anys)

Hola em sembla molt xulo, pero encara dona alguns problemes per visualitzar alguns videos, espero que ho pogem fer ben aviat. Un salut

• [] CEIP Josep Maria Folch i Torres (4 anys)

Hola Montserrat, podries especificar quins videos són els que donen problemes per visualitzar?
    Intentarem solucionar-lo el més aviat possible.
    Salutacions

• Núria V (4 anys)

Em sembla una eina que ens facilitarà la proximitat a tothom que volguem en certa manera ser més aprop de l’escola i, de poder gaudir de tota la feina que fan tan els nens/es com els mestres. Endavant!!

• Sandra (4 anys)

Felicitats pel bloc!
    Els pares ens encanta veure què i com treballen els nostres fills dins l’escola i aquest bloc ens permetrà ser una mica més propers.

• Sonia (4 anys)

Aquest es el forat per on ens agrada veure els nostres fils . Bona feina i gracies.

• Laura (3 anys)

Molt xul·lo el bloc!!!
    Als pares ens agrada anar-lo seguint i als nostres fills explicar-nos tot el que s’hi veu, el que han fet, on han anat, …
    Felicitats pel bloc i ànims per continuar!!!!

• gemma (3 anys)

Molt bona ideia lo del bloc, ja que els pares ens agrada veure lo que fan els nostres nens i és una eina molt útil per complementar les explicacions de lo que fan a la classe o a les sortides.
    Molts ànims per seguir endavant.

• pascual (3 anys)

hola,nos a hecho mucha ilusion ver las fotos de la excursion a marineland,habeis tenido muy buena iniciativa,adelante.

• Leonor (3 anys)

Gracias por hacernos cercano el trabajo y actividades de nuestros hijos,me ha gustado mucho.

• nuria (3 anys)

Me encanta la web,porque creo que se hace más cercano el colegio para los papas y ademas nos dais la oportunidad de ver las excursiones y las actividades de nuestros hijos.genial

• [] CEIP Josep Maria Folch i Torres (3 anys)

Us volem agrair, en nom de tota l’escola, la bona rebuda que heu fet al nostre bloc. Sabem que encara ens queda molt camí per endavant, però amb el vostre suport i les vostres aportacions ens encoratgeu a fer-lo cada vegada més gran i més participatiu.

No dubteu en fer-nos comentaris i suggeriments, la comunitat educativa som tots i hem d’anar avançant plegats en la nostra tasca.

GRÀCIES I ENDAVANT AMB EL BLOC!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Current day month ye@r *