Tot rutlla…

Tot rutlla…

El dia que vam gravar el lipdub vam fer 3 videos. Aquest és el segon.
Vam començar a portar a terme les 34 figures al gimnàs…


Jocs de la tercera sessió.
Jocs part prinicipal:
CAUS I CONILLS: Els nens es posen lliurement en parelles, i es situen fen una rotllana de manera que un de la parella es posi amb les cames obertes (cau), i l’altre es col•loqui ajupit entre les cames del cau (conill). A la que el mestre digui caus tots els caus han de donar una volta al màxim de ràpid i tornar al lloc d’inici; si el mestre diu conills aquests realitzen el mateix. Aquí no eliminem sinó que acumulem punts a la parella que arribi últim al lloc d’inici.

ESTIRAR CUES: Donem un tros de roba a cada nen/a que fa funció de cua; els nens se la posaran a dins els pantalons de forma que en surti un tros. Tothom corre per l’espai i s’ha d’intentar agafar el màxim de cues. Aquí hem de comentar que els nens/es que no tenen cua no queden eliminats, sinó que poden continuar agafant les cues dels altres companys.

Joc de la sessió 3: UD. Ens divertim jugant
Joc part inicial.
ELS CAMBRERS: Dividim la classe en 6 grups de quatre nens i donem una raqueta i una pilota de tenis a cada un dels grups. El joc consisteix en fer un recorregut marcat portant el material com si fos una plata d’un cambrer.


Video interessant dels alumnes d’INEF de Sevilla.
Aquí teniu una pàgina web francesa que ens deixa convinar postures per crear una nova figura d’acrosport.
Activitat: crear una figura de 8 alumnes.
Avui comencem la unitat didàctica d’Acrosport. Seguirem aquets fulls per portar a terme les següents sessions d’educació física.
Aquest 3r trimestre els alumnes de 5è hem començat la U.D ” Lipdub: M’agrada l’esport” i com no, l’activitat final és fer un Lipdub. Així hem treballat la part d’expressió corporal, de manera diferent i motivadora pels alumnes. Ha estat una unitat molt interessant. Felicitats a tots els alumnes, ho heu fet molt bé!!!! 🙂 i també vull donar les gràcies als tutors de cinquè.