


Totes aquestes figures poden fer-se?



Totes aquestes figures poden fer-se?
El ball és el racó amb més éxit…

LES ESTATUES: Expliquem que hi ha un venedor d’una fira que té unes estàtues d’animals que estan immòbils, i que per poder-les vendre el venedor els hi va a donar corda perquè es moguin lentament quan se’ls hi dóna corda




Hi ha algun error???
Felicitats!!! endavant!!
Joc sessió 4, part principal de la U.D.: Ens divertim jugant.

BUIDAR EL CAMP: 2 equips es situen en un camp dividit en tres zones rectangulars. Els jugadors de cada equip s’hauran de col·locar als extrems. El joc consisteix en llançar la pilota a l’equip contrari, i si toca un jugador i la pilota cau al terra, aquest passa a formar part de l’equip contrari.
Joc de la sessió 4, part inicial de la U.D. Ens divertim jugant

EL REI DIU: Els nens/es van corrents lliurement per l’espai i el rei (un nen escollit pel mestre) diu l’acció. Per exemple: Corrents, amb el peu esquerre al darrera, per parelles units per la mà, etc. Anem canviant de rei.
Hi ha figures que es poden millorar, quines creieu que no estan correctes?

Joc de la part principal de la U.D. : Divertim-nos jugant


VOLS VENIR A CASA MEU? Repartim cercles per tot l’espai fent que tothom tingui una casa. A la senyal del mestre tothom s’ha de canviar de casa, i a cada partida anem traient dos cercles cada cop. Aquí, a més d’eliminar, el que fem és que els alumnes que no tenen casa s’hagin de posar al mateix cercle d’un company. El joc s’acaba quan únicament quedin unes tres o quatre cases, en funció de com es desenvolupi el joc.
Joc de la part principal de la U.D.: divertim-nos jugant


L’STOP DEL PETÓ: Els alumnes es mouen lliurement per l’espai i n’hi ha cinc que paren. Quan els nens estan a punt de ser atrapats poden dir “stop” al moment que es queden completament quiets. Llavors s’han de quedar completament quiets fins que un company els vagi a salvar. Per salvar-los els l’hi ha de fer un petó.
Joc de la tornada a la calma de la U.D.: Divertim-nos jugant


CAPSETES: Tots els alumnes escampats movent-se lliurement per tot l’espai i a la senyal del mestre tots els nens s’ajupen simulant que són unes capsetes. Després el mestre diu “dins de la caixa hi ha…” (per exemple granotes) i tots els nens hauran d’imitar el que hem dit fins que aquests es tornen a transformar en capsetes.